هواوی ادعا می‌کند بیش از یک میلیون دستگاه از سری میت 30 به فروش رسانده است

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
به ادعای هواوی، فروش گوشی‌های میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو در کمتر از یک هفته پس از معرفی، به بیش از یک میلیون دستگاه رسیده است.
تبلیغات

هواوی مدعی است، تا به امروز یک میلیون دستگاه میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو به فروش رسانده است. این گوشی‌ها در تاریخ ۴ مهر (پنج‌شنبه هفته گذشته) در چین، به بازار عرضه شدند. گوشی‌های مورد اشاره برای مدتی کمتر از یک هفته در بازار بوده‌اند و همین مسئله رسیدن به چنین تعداد فروشی را جذاب‌تر می‌کند. گفته می‌شود این تعداد فروش در جریان افتتاح یک فروشگاه پرچم‌دار در شنزن توسط ریچارد یو که چند روز پیش اتفاق افتاد، به‌دست‌ آمده است. علاوه بر فروش آنلاین، هواوی در دقیقه ۵۰۰ میلیون یوآن درآمد داشته که این رقم حاکی از فروش ۱۰۰ هزار دستگاه در دقیقه است.

هیچ راهی برای تائید ادعای این شرکت وجود ندارد؛ اما غول چینی به‌عنوان پاسخی به تحریم‌های تجاری اعمال از سوی ایالات‌متحده، از حمایت جدی کشور خود برخوردار شده است. این تحریم‌ها باعث شده تا گوشی‌های جدید هواوی از خدمات گوگل پلی استفاده نکنند؛ کاری که آن‌ها به‌هرحال در چین نمی‌خواستند انجام دهند.

فروش گوشی های میت ۳۰

همچنین، عکس‌هایی مانند عکس فوق که در پیام‌رسان Weibo به اشتراک گذاشته‌ شده، نشان می‌دهد افراد برای خرید گوشی‌های جدید هواوی جلوی فروشگاه جدید شنزن صف‌ کشیده‌اند. به نظر می‌رسد نسخه‌ی Forest Green گوشی میت ۳۰ پرو محبوب‌ترین نسخه‌ی این گوشی است؛ زیرا فروش آن اول از همه به پایان رسید.

هواوی باوجود برگزاری مراسم رونمایی رسمی در مونیخ آلمان، هنوز پرچم‌داران جدیدش را در اروپا یا هر جایی خارج از چین به فروش نرسانده است. این اتفاق قرار است در ماه جاری رخ دهد؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن مشخص نیست.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات