ریل می X2 پرو با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس عرضه خواهد شد

دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
مدیر ارشد بازاریابی ریل‌می، خبر از عرضه‌ی اولین پرچم‌دار این شرکت با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس داده که ظاهرا نسخه‌ی پرو از ریل‌می ایکس ۲ است.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته ریل‌می ایکس ۲ با پردازنده‌ی اسنپدراگون 730G معرفی شد و به نظر می‌رسد نسخه‌ی پرو این گوشی زودتر آنچه انتظار می‌رود رونمایی شود.

ژو کی چیس (Xu Qi Chase)، مدیر ارشد بازاریابی ریل‌می، در پیام‌رسان Weibo نوشته که اولین پرچم‌دار ریل‌می با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به‌زودی عرضه می‌شود و کدنام آن Super Warrior/Samurai است. نکته‌ی جالب اینکه، چیس این پیام را با دستگاهی به نام «ریل‌می ایکس ۲ پرو سوپر سامورایی» ارسال کرده که تقریباً نام دستگاه جدید را تائید می‌کند. هنوز مشخص نیست که ریل‌می قصد دارد فقط پردازنده را به‌روز کند یا تغییرات دیگری نیز در راه هستند. در نظرات زیر پست چیس، طرفداران خواستار شارژ سریع ۶۵ واتی و حداقل باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از شرکت مادر یعنی اوپو شدند. درخواست دیگر طرفداران، قاب پشتی قرمز گوشی اوپو بود. آخرین دستگاه ریل‌می که با این رنگ عرضه شد، ریل‌می ۲ بود که مرداد سال پیش معرفی شد؛ یعنی ۱۰ گوشی قبل‌تر.

ریل می XT

چیس تائید کرد که این گوشی «گامی مهم» در رویکرد شرکت برای پیشی‌گرفتن در رقابت بوده و همچنین دستگاهی است که جوانان را به وجد خواهد آورد.

واضح است که ریل‌می قصد عرضه‌ی یک گوشی با پردازنده‌ی پرچم‌دار ۸۵۵ پلاس دارد، اما سؤال بزرگ اینجا است؛ قیمت آن چقدر خواهد بود و ‌‌آیا به‌اندازه‌ی دیگر گوشی‌های ریل‌می در بخش‌های خود مقرون‌به‌صرفه خواهد بود یا خیر؟

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات