چینش دایره‌ای‌شکل دوربین وان پلاس 7 تی در رندرهای جدید دیده شد

یک‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدیدی از وان‌پلاس ۷ تی پیش از رونمایی رسمی، به‌اشتراک گذاشته شده است که چینش دایره‌ای شکل دوربین آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس ۷ تی نخستین گوشی هوشمند وان‌پلاس با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت پرسرعت نسل پنجم باشد که به‌زودی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.  استیو همرستوفر، از افشاگران معروف، رندهایی سه‌بعدی از وان‌پلاس ۷ تی ازطریق اکانت OnLeaks به‌اشتراک گذاشته است که طراحی دایره‌ای‌شکل دوربین دستگاه را به‌خوبی نشان می‌دهد. در نظر داشته باشید OnLeaks@ سابقه‌ی درخشانی در به‌تصویر‌کشیدن دستگاه‌های مختلف با طراحی و ابعادی مشابه با دستگاه اصلی دارد؛ درنتیجه، احتمال آن می‌رود وان‌پلاس ۷ تی با طراحی مشابه آنچه به‌اشتراک گذاشته شده، معرفی و به بازار عرضه شود. 

وان پلاس 7 تی

وان‌پلاس ۷ تی با ابعاد ۱۶۱.۲ در ۷۴.۵ در ۸.۳ میلی‌متر مشابه ابعاد وان‌پلاس ۷ پرو معرفی خواهد شد. پنل پشتی شیشه‌ای مشکی‌رنگ دستگاه، انحنای جزئی در لبه‌ها دارد و با نمایشگر ۶.۵ اینچی و حاشیه‌های دایره‌ای‌شکل به بازار عرضه خواهد شد.

محفظه‌ی سیم‌کارت در قسمت پایین دستگاه درکنار اسپیکر و پورت USB-C قرار دارد. در سمت راست، دکمه‌ی پاور و در سمت چپ، دکمه‌های تنظیم حجم صدا قرار گرفته است. با توجه به اینکه در رندرِ فاش‌شده از حسگر اثرانگشت خازنی خبری نیست، احتمالا باید منتظر دستگاهی با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر باشیم. 

یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های رندر، مربوط به چینش دایره‌ای‌شکل دوربین دستگاه می‌شود. وان‌پلاس ۷ تی از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره می‌برد؛ در‌حالی‌که نسل قبلی گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس مجهز به دوربین دوگانه هستند. سه عدد دوربین با چینش افقی در صفحه‌ی دایره‌ای‌شکلی به‌همراه فلش LED‌ در قسمت پایین دوربین‌ها قرار گرفته‌اند.   

وان پلاس 7 تی
وان پلاس 7 تی
وان پلاس 7 تی
وان پلاس 7 تی

البته با توجه به اینکه هنوز چندین هفته تا زمان رونمایی دستگاه باقی مانده است، نمی‌توان گفت رندرهای فاش‌شده به‌صورت کامل می‌توانند طراحی دستگاه را به‌نمایش بگذارند. باید منتظر ماند و دید درنهایت وان‌پلاس ۷ تی با چه مشخصات و طراحی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات