نگاه نزدیک ویدیویی به گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوهای رسمی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس، فبلت‌های بدون حاشیه‌ی سامسونگ منتشر شد.
تبلیغات

بعد از مدت‌ها انتظار و انتشار شایعه‌های مختلف در مورد فبلت‌های سامسونگ، درنهایت گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس معرفی شدند. ساعاتی پس از رونمایی از دو دستگاه جدید، کره‌ای‌ها ویدئوهای رسمی گوشی‌های هوشمند جدید خود را به‌اشتراک گذاشتند تا کاربران بهتر بتوانند با ویژگی‌های ظاهری و مشخصات دو دستگاه آشنا شوند.

هر کدام از ویدئوهای به‌اشتراک گذاشته‌شده به‌صورت محوری به توصیف یکی از ویژگی‌های فبلت‌های جدید سامسونگ می‌پردازد. اولین ویدئو، طراحی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس را به‌خوبی نمایش می‌دهد. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های گوشی‌های هوشمند سامسونگ با دستگاه‌های قبلی به ابعاد نمایشگر آن‌ها بازمی‌گردد. فبلت‌های جدید سامسونگ از نمایشگرهای ۶.۳ و ۶.۸ موسوم به Cinematic Infinity و بدون حاشیه بهره می‌برند. 

ویدئوی بعدی، ویژگی‌های قلم اس پن فبلت‌های جدید کره‌ای‌ها را نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند با استفاده از قلم اس‌پن و همچنین اپلیکیشن Samsung Notes دست‌نوشته‌های خود را به متن تبدیل کرده و خروجی را در فرمت‌های مختلفی ازجمله مایکروسافت ورد با کاربران دیگر اشتراک‌گذاری کنند. قلم اس پن در گلکسی نوت 10 از فناوری بلوتوث کم‌مصرف (LE) پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند برای کنترل بخش‌هایی از گوشی از مجموعه‌ قابلیت‌های Air استفاده کنند. گفتنی است کماکان قلم اس‌پن از طراحی باریک و براقی بهره می‌برد.

ویدئوی سوم، دوربین گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت 10 پلاس را نشان می‌دهد. گلکسی نوت ۱۰ از دوربین پشتی سه‌گانه‌ بهره می‌برد که با چینش عمودی در سمت چپ دستگاه قرار گرفته دارد. گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز مجهز به دوربین سه‌گانه در پنل پشتی است که البته از حسگر ToF موسوم به DepthVision‌ برای جمع‌آوری اطلاعات عمق تصویر نیز بهره می‌برد. هر دو نسخه‌ی گلکسی نوت ۱۰ مجهز به دوربین سلفی به‌صورت روزنه‌ی روی نمایشگر هستند.

یکی از قابلیت‌هایی که در اختیار کاربران فبلت‌های جدید سامسونگ قرار داده ‌شده، ویرایشگر داخلی است که با کمک آن می‌توانند ویدئوهای خود را به‌راحتی ویرایش کنند.

فبلت‌های جدید سامسونگ نیز همانند دستگاه‌های قبلی مجهز به DeX و بیکسبی هستند. ویدئوی دیگری در مورد DeX گوشی‌های هوشمند کره‌ای‌ها به‌اشتراک گذاشته شده است. 

یکی از ویژگی‌های فبلت‌های جدید سامسونگ امکان اتصال به ویندوز از طریق قسمت Quick Panel است. در نتیجه کاربران می‌توانند بدون نیاز به گوشی، نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کرده و پیام‌ها را دریافت کنند و پاسخ بدهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های گلکسی نوت 10، قابلیت‌های خوب دستگاه برای بازی کردن است. ویدئوی آخر نگاه نزدیک سامسونگ به این موضوع اشاره دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات