نسخه‌ 5G شیائومی می 9 با نمایشگر QHD، لرزشگیر OIS و باتری پرحجم‌تر به بازار عرضه می‌شود

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی 5G شیائومی می ۹ احتمالا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، نمایشگر 2K، سیستم لرزشگیر OIS و باتری پرظرفیت‌تر به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

شایعه‌های مختلفی درباره‌ی معرفی گوشی هوشمند شیائومی با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G مطرح شده بود. حتی در اخبار غیررسمی گفته شده بود این دستگاه 5G گواهینامه‌هایی نیز در چین‌ دریافت کرده‌ است. اطلاعاتی که تاکنون درباره‌ی دستگاه 5G شیائومی به‌اشتراک گذاشته شده، حاکی از آن است که گوشی هوشمند مذکور از شما‌ره‌ مدل M1908F1XE بهره می‌برد و دستگاهی از سری می میکس خواهد بود. بااین‌حال براساس آخرین اخبار، گوشی هوشمندی که از آن صحبت می‌شود، نسخه‌ی 5G شیائومی می ۹ است. 

شیائومی می ۹ / Xiaomi mi 9

توییت Xiaomishka، به برخی مشخصات این دستگاه اشاره می‌کند: 

#Xiaomi #5G #XiaomiMi95G My chinese colleague said that new Xiaomi Mi 9 5G (model M1908F1XE) should have some new features: 1) screen becomes bigger 2k 2) main shot for new plus OIS 3) battery increase— Xiaomishka (@xiaomishka) August 7, 2019
همکار چینی من گفته است نسخه‌ی 5G شیائومی می ۹ با شماره مدل M1908F1XE مشخصاتش به‌شرح زیر خواهد بود: ۱. نمایشگر بزرگ‌تر با رزولوشن 2K۲- سیستم جدید لرزشگیر OIS پلاس۳. باتری با ظرفیت بیشتر ۷ اوت ۲۰۱۹ (۱۶ مرداد ۱۳۹۸)
مقاله‌های مرتبط:

Xiaomishka اعلام کرده است منبع موثقی این اطلاعات را دراختیارش گذاشته و نسخه‌ی 5G شیائومی می ۹ علاوه‌بر قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت پرسرعت، با ویژگی‌های ارتقایافته‌ی جدیدتری در مقایسه با نسخه‌ی معمولی شیائومی می ۹ به بازار عرضه خواهد شد. درنتیجه با توجه به توییت منتشرشده، باید منتظر دستگاهی با نمایشگر بزرگ‌تر و رزولوشن 2K باشیم که به‌نظر می‌رسد منظور سازنده‌ی چینی همان نمایشگر QHD بوده است. 

به‌علاوه، دوربین اصلی نسخه‌ی 5G می ۹ از سیستم لرزشگیر OIS بهره می‌برد و این پرچم‌دار با باتری پرظرفیت‌تر و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. احتمال دارد نسخه‌ی جدید می ۹ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به بازار عرضه شود که البته تنها در حد گمانه‌زنی است. درنهایت، باید منتظر باشیم و ببینیم گوشی هوشمند 5G شیائومی که تاکنون شایعه‌های مختلفی درباره‌اش منتشر شده است، با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات