طراحی دو گوشی هوشمند جدید ویوو با نمایشگر دوگانه در پتنتی جدید مشاهده شد

شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پتنت ثبت‌شده‌ی ویوو در دفتر مالکیت معنوی جهانی، از توسعه‌ی احتمالی یک یا دو گوشی هوشمند با نمایشگر دوگانه خبر می‌دهد.
تبلیغات

اواخر آذر سال گذشته، ویوو نکس دوال دیسپلی با بهره‌مندی از نمایشگر دوگانه و حذف دوربین پاپ‌آپ معرفی شد. حالا به‌نظر می‌رسد ویوو قصد دارد گوشی‌های هوشمند جدید دیگری با نمایشگر دوگانه معرفی و به بازار عرضه کند. براساس اعلام LetsGoDigital، ویوو در سپتامبر ۲۰۱۸ پتنتی ثبت کرد که به‌تازگی سازمان مالکیت معنوی جهانی WIPO آن را تأیید کرده است. پتنت ویوو ۳۷ طرح شماتیکی مربوط به طراحی دو گوشی هوشمند ویوو را شامل می‌شود.

پتنت ویوو

همان‌طورکه در تصاویر به‌اشتراک گذاشته‌شده دیده می‌شود، هر دو گوشی هوشمند از نمایشگر دوگانه بهره می‌برند که البته تفاوت‌هایی در طراحی آن‌ها مشهود است. نمایشگر دوم گوشی هوشمند مدل A به LED با طراحی ‌دایره‌ای‌شکل مجهز است که شباهت زیادی به طراحی ویوو نکس دوال دیسپلی دارد، با این تفاوت که LED در قسمت سمت چپ پنل پشتی قرار داده شده است. LED با طراحی دایره‌ای‌شکل به‌عنوان فلش برای گرفتن تصاویر سلفی و همچنین به‌عنوان نشانگر LED RGB عمل می‌کند. 

با توجه به تصاویر، دو دکمه در سمت چپ دستگاه دیده می‌شود که احتمالا به دکمه‌ی پاور و کم و زیاد کردن حجم صدا مربوط است. در سمت راست دستگاه هم، دکمه‌ی دیگری دیده می‌شود که در نقطه‌ای متقارن با دکمه‌ی پاور در سمت چپ قرار داده شده است.

انتظار می‌رود این دکمه با هدف خاصی در سمت راست دستگاه قرار داده شده باشد که هنوز اطلاعات زیادی در‌باره‌ی آن دردسترس نیست. با توجه به اینکه ویوو نام تجاری VivoX را به‌همراه لوگو در اداره‌ی مالکیت معنوی اتحادیه‌ی اروپا (EUIPO) ثبت کرده است، درنتیجه احتمال دارد ویوو مشغول کار روی هر دو مدل گوشی هوشمند یا یکی از آن‌ها باشد. باید منتظر اخبار تکمیلی درباره‌ی گوشی‌های هوشمند جدید دونمایشگره‌ی ویوو باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات