NEX 3 ویوو احتمالاً نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۱۰۰ درصدی دارد

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا تصویری از صفحه‌نمایش یک گوشی منتسب به شرکت ویوو منتشر شده است که بهره‌مندی این گوشی از نسبت صفحه به بدنه‌ی ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.
تبلیغات

شرکت چینی ویوو هر از گاهی بینش خود از یک گوشی هوشمند بالارده‌ی پرچم‌دار را با نمایش طرحی مفهومی از یک محصول رؤیایی منتشر می‌کند. البته محدودیت‌های مالی موجود در مراحل تولید باعث می‌شود مدل‌هایی مثل APEX و NEX‌ هیچ‌گاه وارد فاز تولید انبوه نشوند ولی با عرضه‌ی محدود این گوشی‌ها حداقل می‌توانیم بفهمیم آینده‌ی صنعت گوشی‌های هوشمند به کدام سمت می‌رود. اخیرا نیز خبری در مورد یک گوشی رؤیایی از این شرکت با نسبت صفحه به بدنه‌ی بالای ۱۰۰ درصد منتشر شده است.

vivo nex 3

در خبری که جدیدا Ice Universe، رسانه‌ی مشهور دنیای فناوری منتشر کرده، شیشه‌ی صفحه‌ی یک گوشی به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود متعلق به NEX 3 ویوو باشد. سطح این شیشه به شکلی گسترش یافته که تمام بدنه‌ی گوشی را فرا می‌گیرد. این موضوع می‌تواند نشان دهد که صفحه‌نمایش گوشی از صفحه‌ی تخت گوشی نیز فراتر می‌رود. با این‌ حال، به نظر می‌رسد که صفحه‌نمایش تا لبه‌های گوشی ادامه داشته باشد و سایر بدنه را مواد دیگر پر کنند. بنابراین، باید شاهد محصولی شبیه سری گلکسی اج سامسونگ یا حتی بهتر باشیم. با توجه به این مسئله و بهره‌مندی گوشی یادشده از کمترین حاشیه‌ی ممکن و نداشتن بریدگی در صفحه، باید این گوشی را محصولی با نسبت بالای ۱۰۰ درصد برای صفحه به بدنه بدانیم.

آن‌طور که در تصویر مشخص است، فقط قسمت بالایی و پایینی Vivo Nex 3 باز است که احتمالا برای حسگر‌ها و درگاه‌های مختلف به‌کار گرفته می‌شود. به‌گفته‌ی Ice Universe، در صفحه‌نمایش این گوشی هیچ حفره و بریدگی مخصوص دوربین جلو وجود ندارد. حال این سؤال مطرح می‌شود که دوربین سلفی این دستگاه کجا جایگذاری شده است. شاید دوربین زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته باشد و شاید این گوشی از دوربین دوگانه‌ی کشویی بهره‌مند باشد.

درحال حاضر زمان آماده شدن و رونمایی از گوشی هوشمند جدید ویوو مشخص نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه زمانی این محصول شگفت‌انگیز معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات