انتشار تصاویر جدید گلکسی نوت 10؛ خداحافظی با جک هدفون

جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
مطالعه 3 دقیقه
براساس تصاویر فاش شده از سوی FCC، به‌نظر می‌رسد سامسونگ بعد از سال‌ها مقاومت در برابر روند حذف جک ۳.۵ میلی‌متری، بالاخره تسلیم شده است.
تبلیغات

تاریخچه بلند جک ۳.۵ میلی‌متری در گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ به پایان خود نزدیک شده است.

با اینکه کره‌ای‌ها پس از اپل، گوگل، موتورولا و سایر شرکت‌ها، سال‌ها در برابر حذف جک ۳.۵ میلی‌متری مقاومت کردند، اما در گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) قرار است تصمیم خود را عوض کنند. تصاویر منتشر شده توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نمای بالا و پایین پرچم‌دار آینده سامسونگ را نشان می‌دهد که در آن غیر از اسلات قلم S Pen، روزنه دایره‌ای شکل دیگری مشاهده نمی‌شود.

گلکسی نوت 10

ظاهرا کمیسیون ارتباطات فدرال سهوا این تصاویر را منتشر کرده است و سامسونگ برای حفظ رازداری تصاویر نسخه آزمایشی گلکسی نوت ۱۰، پروتکل معمول را در پیش گرفته و درخواست حذف تصاویر منتشرشده را داده است. وب‌سایت‌های SlashLeaks، Droid Life و XDA Developers گزارش‌هایی از این تصاویر منتشر کرده‌اند.

در این تصاویر دو مدل از گلکسی نوت ۱۰ وجود دارند اما هیچکدام از 5G پشتیبانی نمی‌کنند؛ بنابراین مانند سری گلکسی اس ۱۰، احتمالا مدل 5G جداگانه‌ای برایش خواهند ساخت.

رندرهایی که قبلا منتشر شده بودند نیز از حذف جک ۳.۵ میلی‌متری حکایت داشتند.

همچنین در تصاویر FCC مشخص است که در پنل پشتی دستگاه حسگر دیگری در زیر فلش قرار دارد و می‌تواند همان حسگر عمق سه‌بعدی ToF باشد که در نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ وجود دارد. سامسونگ معمولا در سری نوت گوشی‌های هوشمند خود تمام قابلیت‌های ممکن را ارائه می‌دهد؛ بنابراین منطقی است که گلکسی نوت ۱۰ تمام قابلیت‌های گلکسی اس ۱۰ را داشته باشد.

گلکسی نوت 10

در تصاویر منتشرشده، روزنه دوربین سلفی به‌خوبی در وسط و بالای نمایشگر مشاهده می‌شود. در این تصاویر مشخص است که بزرگ‌ترین مدل از دو مدل مذکور، ۱۶۲.۵ میلی‌متر طول و ۷۷.۶ میلی‌متر عرض دارد. در مقابل، ابعاد گلکسی نوت ۹، ۱۶۱.۹×۷۶.۴ بود. نوت ۱۰ پلاس یا پرو یا هر نام دیگری که ممکن است برایش انتخاب شود، صفحه‌نمایشی ۶.۷ اینچی و نسخه کوچکتر آن صفحه‌نمایشی ۶.۳ اینچی خواهد داشت.

سامسونگ هفتم اوت به‌صورت رسمی در رویداد Unpacked در بروکلین نیویورک از گلکسی نوت ۱۰ رونمایی خواهد کرد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات