گلکسی A50 موفق به کسب امتیاز ۸۳ از DxOMark شد

جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند میان‌رده‌ی گلکسی A50 سامسونگ، موفق به کسب امتیاز ۸۳ از مؤسسه‌ی DxOMark شد.
تبلیغات

سامسونگ در جریان رویداد MWC، گلکسی A30 و A50 را با نمایشگر infinity-U و دوربین اولتراواید معرفی کرد. سامسونگ A50، میان‌رده‌ی کره‌ای‌ها از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره می‌برد. باتوجه به بررسی‌های مؤسسه‌ی DxOMark،  گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A50 موفق به کسب امتیاز بالاتری نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار هم‌رده‌ی این دستگاه شده است.

میان‌رده‌ی جدید کره‌ای‌ها در بررسی DxOMark  موفق به کسب امتیاز کلی ۸۳ شد. این در حالی است که گوشی هوشمند ال‌جی جی ۷ تین‌کیو پیش‌تر موفق به کسب امتیاز ۸۳ ، گوشی هوشمند نوکیا ۸ سیروکو موفق به کسب به امتیاز ۸۴ و درنهایت آیفون ۷ نیز پیش‌تر موفق به کسب امتیاز ۸۵ از DxOMark شده است.

گلکسی A50
مقاله‌های مرتبط:

با دقت در امتیازات گلکسی A50، میان‌رده‌ی سامسونگ در بخش عکاسی امتیاز ۸۵ و در بخش تصویربرداری ویدئویی امتیاز ۷۹ کسب کرده است. کیفیت خوب بازتولید رنگ (color reproduction)، محدوده‌ی دینامیکی گسترده یا HDR، نوردهی و وایت بالانس خوب از جمله نقط قوت دوربین این گوشی هوشمند محسوب می‌شود.

گلکسی A50 سامسونگ در بخش تصویربرداری ویدئویی از نظر عدم انطباق در فوکوس خودکار و عدم نمایش جزئیات، امتیاز کمی دریافت کرده است؛ اما بازتولید رنگ و کاهش نویز جزو نقاط قوت تصویربرداری ویدئویی محسوب می‌شود. لرزش‌گیر دوربین دستگاه نیز تیم DxO را تحت تأثیر قرار داده است.

برای مطالعه‌ی کامل عملکرد دوربین A50، به صفحه‌ی بررسی DxOMark از این گوشی مراجعه کنید.

نظر شما درباره‌ی گلکسی A50 و عملکرد دوربین آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات