وان پلاس ویدئوهای مربوط به تست دوربین پاپ آپ وان پلاس 7 پرو را منتشر کرد

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس دو ویدئو مربوط‌به تست دوربین کشویی وان پلاس ۷ پرو به اشتراک گذاشت. ویدئوهای منتشرشده، میزان مقاومت دوربین سلفی کشویی دستگاه را در شرایط مختلف نشان می‌دهد.
تبلیغات

شب گذشته، وان پلاس ۷ پرو با دوربین سلفی پاپ‌آپ، نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین سه‌گانه معرفی شد. وان پلاس درنهایت به نیاز کاربران خود پاسخ داد و دستگاهی مجهز به دوربین زوم ۳ برابر رونمایی کرد. 

وان پلاس ۷ پرو از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی بهره می‌برد و دوربین سلفی دستگاه نیز از نوع کشویی است. اما یکی از سوالاتی که ممکن است در ذهن کاربران ایجاد شود، آن است که آیا دوربین سلفی کشویی وان پلاس ۷ پرو از مقاومت لازم برخوردار است و با بارها فعال شدن، ممکن است برای دوربین سلفی کشویی اتفاقی رخ دهد یا خیر. 

وان پلاس ۷ پرو

وان پلاس ادعا می‌کند که دوربین سلفی از مقاومت بالایی برخوردار است و برای اثبات ادعای خود، دو ویدئوی مربوط‌به تست مقاومت دوربین سلفی وان پلاس ۷ پرو را به‌اشتراک گذاشته است. ویدئوی اول، تست ۱۲ ساعته‌ی دوربین سلفی کشویی را نشان می‌دهد. وان پلاس در بازه‌ی ۱۲ ساعته، ۳۰۰۰ مرتبه دوربین سلفی کشویی را فعال کرده است و در ویدئو نشان داده که با بارها و بارها فعال شدن دوربین کشویی، مشکلی برای دستگاه و قسمت ماژول دوربین کشویی سلفی رخ نخواهد داد.

یکی دیگر از تست‌هایی که وان پلاس روی دوربین کشویی سلفی وان پلاس ۷ پرو انجام داده است، تست دوام دوربین کشویی است. در ویدئوی دوم بلوک سیمانی به دوربین سلفی وصل می‌شود ولی صدمه‌ای به دستگاه وارد نمی‌شود. ممکن است این سؤال پیش بیاید که اگر گوشی هوشمند جدید وان پلاس از دست کاربر رها شود و به زمین بیفتد، چه اتفاقی برای دوربین سلفی کشویی رخ خواهد داد؟ 

باتوجه به اینکه وان پلاس ۷ پرو مجهز به شتاب‌سنج است، دستگاه می‌تواند سقوط را تشخیص دهد و در صورت فعال بودن دوربین کشویی، بلافاصله به حالت غیرفعال در می‌آید و به داخل قسمت کشویی می‌رود. درنتیجه دوربین سلفی بیرون از بدنه‌ی دستگاه نخواهد بود تا در برخورد با زمین اتفاقی برای آن رخ دهد.  

وان پلاس برای به‌نمایش درآوردن قابلیت‌های دوربین وان پلاس ۷ پرو، وارد همکاری جدیدی با نتفلیکس و نشریه‌ی نشنال جئوگرافیک شده است. تصویر طرح‌جلد نشریه نشنال جئوگرافیک با دوربین گوشی هوشمند وان پلاس ۷ پرو گرفته شد. سایمون لیو، مدیر بخش تصویربرداری وان پلاس معتقد است که دوربین این گوشی هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. باید ببینیم در عمل، کاربران از کار کردن با دوربین وان پلاس ۷ پرو تجربه‌ی خوبی را به‌ثبت خواهند رساند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات