گلکسی A90، با دوربین 48 مگاپیکسلی تنها در چین عرضه می‌شود

دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ، چند سالی است که با برند گلکسی A، میان‌رده‌های جذابی را روانه‌ی بازار پر رقابت گوشی‌های هوشمند می‌کند. اطلاعات جدیدی را در مورد گلکسی A90، در ادامه بخوانید.
تبلیغات

طبق اعلام سامسونگ، محصولات جدید سری گلکسی A، از جمله گلکسی A90،  در سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. طبق اطلاعات قبلی، این گوشی احتمالا با نمایشگر بدون بریدگی و دوربین پاپ‌آپ عرضه می‌شود. همچنین احتمال دارد، سامسونگ از یک مکانیزم چرخشی برای دوربین‌های این گوشی استفاده کند؛ بدین معنا که نیازی به وجود دوربین‌های پشتی و سلفی جداگانه نیست و تنها با چرخش دوربین می‌توان از آن به‌عنوان دوربین سلفی یا اصلی استفاده کرد.

گفته می‌شود میان‌رده‌ی جدید سامسونگ، یعنی گلکسی A90، با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و در ابتدا تنها در بازار چین عرضه می‌شود. بنا بر توئیت Ice Universe ، طراحی A90 تماما به دست چینی‌ها انجام گرفته و متخصصان سامسونگ مستقر در چین، روی این دستگاه کار می‌کنند. گفته شده، محصول جدید سامسونگ در ابتدای عرضه، فقط در بازار چین موجود خواهد بود؛ اما، این احتمال وجود دارد که به مرور زمان در بازار سایر کشورها نیز موجود شود.

شایعات مختلفی در مورد دوربین منحصر‌به‌فرد گوشی سامسونگ گلکسی A90، در حال رد و بدل شدن است. مکانیزم دوربین چرخشی (Lifting Rotary Camera Solution) تا به حال در هیچ یک از محصولات سامسونگ به کار نرفته است. ظاهرا، گلکسی A90، تنها از یک سیستم دوربینی استفاده می‌کند؛ به این صورت که کاربر باتوجه‌به نیازش می‌تواند دوربین را بالا بیاورد، آن را روی حالت سلفی یا دوربین پشت تنظیم کند (بچرخاند) و سپس اقدام به عکاسی کند.

هنوز مشخصات فنی حسگر ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ، اعلام نشده است. سامسونگ، این حسگر را در اکتبر سال گذشته میلادی (مهرماه) با نام ISOCELL Bright GM1 معرفی کرد.

حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با سایز ۰.۰۸ میکروکمتری برای هر پیکسل، حساسیت نوری معادل یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با سایز ۱.۶ میکرومتری پیکسل دارد. سامسونگ، در چهارم سال ۲۰۱۸ تولید انبوه این حسگر را آغاز کرد. احتمال آنکه، سامسونگ از این حسگر در گلکسی A90 استفاده کند وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات