نگاه نزدیک به پی 30 پرو هواوی یک ماه پیش از معرفی رسمی در پاریس

سه‌شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
درحالی‌که هنوز یک ماه تا رونمایی رسمی هواوی پی 30 پرو در پاریس فاصله داریم، وب‌سایت دیجیتال‌ترندز نگاه نزدیک اختصاصی به این گوشی را روی خروجی خود قرار داده است.
تبلیغات

گوشی پی ۳۰ پرو پرچم‌دار آینده‌ی هواوی است که حدودا یک ماه تا رونمایی رسمی آن فاصله داریم. این گوشی هوشمند که در دسته‌ی موردانتظارترین‌های ۲۰۱۹ جای می‌گیرد، بی‌شک به سخت‌افزار قدرتمندی مجهز خواهد بود تا ازاین‌طریق درمقابل رقبایی چون گلکسی اس ۱۰ پلاس قدعلم کند.

درحالی‌که منتظر بودیم در هفته‌های آتی کم‌کم برخی اطلاعات از این گوشی افشا شوند، وب‌سایت دیجیتال‌ترندز با انتشار مطلبی مدعی شد به پی ۳۰ پرو دسترسی پیدا کرده است. البته طبق آنچه نویسنده‌ی این وب‌سایت در ابتدای مقاله‌اش گفته، این دستگاه هنوز مدل نهایی نیست و نمایشگر آن کار نمی‌کند. ظاهرا به‌دلیل همین موضوع، تحریریه‌ی این وب‌سایت اجازه‌ی عکس‌گرفتن از پنل جلویی دستگاه را نداشته‌اند. 

هواوی پی 30 پرو / Huawei P30 Pro

هواوی پی 30 پرو احتمالا قوی‌ترین مدل خانواده‌ی P30 نخواهد بود

به‌علاوه، رنگ دستگاهی که در تصاویر می‌بینید، هنوز نهایی نیست و امکان دارد تا زمان عرضه‌ی رسمی، دستخوش تغییراتی شود. این درحالی است که تحریریه‌ی دیجیتال‌ترندز با اطمینان از نهایی‌بودن طراحی کلی این دستگاه حرف می‌زنند و می‌گویند محصول نهایی دقیقا شبیه این تصاویر خواهد بود.

اگر با نگاهی به این تصاویر از دیدن برخی علائم روی بدنه‌ی پی ۳۰ پرو متعجب شده‌اید، بد نیست بدانید Vogue مخفف کدنامی است که هواوی استفاده می‌کند. درضمن، عبارت Link هم در محصول نهایی با Leica جایگزین خواهد شد. حال که بحث لایکا پیش آمد، بهتر است بدانید تصاویر جدید منتسب به پی ۳۰ پرو درزمینه‌ی دوربین پشتی، تناقض‌های زیادی با آنچه پیش‌تر در اخبار شنیده بودیم دارند. درواقع، شایعات اخیر می‌گفتند پی ۳۰ پرو قرار است به دوربین چهارگانه مجهز شود؛ اما دستگاهی که در نگاه نزدیک دیجیتال‌ترندز می‌بینیم، سه دوربین دارد.

ممکن است با خود فکر کنید این تصاویر به نسخه‌ی معمولی پرچم‌دار بعدی هواوی، یعنی پی ۳۰ مربوط می‌شود؛ اما این‌گونه نیست. نماینده‌‌ای از هواوی گفته دستگاه موجود در این تصاویر، همان پی ۳۰ پرو است. درضمن، ممکن است برخی افراد معرفی گوشی جدیدی برای سری پی را پیش‌بینی کنند که رخداد این اتفاق امری منطقی به‌نظر می‌رسد.

هواوی پی 30 پرو / Huawei P30 Pro

زومیت نمی‌تواند صحت تصاویر منتسب به Huawei P30 Pro را تأیید یا تکذیب کند

درواقع، خانواده‌ی Huawei P30 دقیقا همچون گوشی‌های سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ قرار است شامل ۴ دستگاه باشند: مدل لایت، مدل معمولی، مدل پرو و درنهایت قدرتمندترین مدل. گوشی چهارم بی‌شک به فناوری 5G نیز مجهز خواهد بود.

ظاهرا گوشی هواوی پی ۳۰ پرو قرار است از همان زبان طراحی گوشی‌های پیشین سری پی بهره بگیرد؛ اما این‌بار تفاوت‌های بین سری پی و میت هواوی کمتر حس می‌شود. به‌‌عبارتِ‌دیگر،‌ نویسنده‌ی دیجیتال‌ترندز می‌گوید وقتی این گوشی را در دست بگیرید، حسی شبیه میت ۲۰ پرو را به‌شما منتقل می‌کند؛ اما در حالت کلی شباهت زیادی به پی ۲۰ پرو دارد.

در نگاه نزدیک این وب‌سایت به پرچم‌دار جدید هواوی، چیزی از مشخصات فنی این گوشی گفته نشده است. درضمن، نماینده‌ی هواوی نیز هیچ‌ تمایلی برای ارائه‌ی اطلاعات دراین‌باره از خود نشان نداد. شما کاربران محترم می‌توانید مقاله‌ی کامل وب‌سایت دیجیتال ترندز را ازطریق این لینک مطالعه کنید.

هواوی پی 30 پرو / Huawei P30 Pro

دیدگاه شما کاربران زومیت در‌این‌باره چیست؟ آیا پیش‌بینی‌هایی برای مشخصات فنی و قیمت گوشی هواوی پی ۳۰ پرو دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات