لنوو Z6 پرو با دوربین HyperVision و قابلیت اتصال به شبکه 5G به بازار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند لنوو زد ۶ پرو با قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G و دوربین HyperVision به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

باوجودی که اکثر گوشی‌های هوشمند لنوو، حداقل یک‌ماه قبل از کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ بارسلونا اسپانیا معرفی شدند، اما به‌نظر می‌رسد لنوو قصد دارد در آینده‌ی نزدیک گوشی هوشمندی با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G معرفی کند.

سخنگوی لنوو در مورد مزایای شبکه‌ی اینترنت پرسرعت 5G صحبت کرد و پیش‌بینی خود را در مورد دستاوردهای کوتاه‌مدت و طولانی‌مدت این شبکه‌ی پرسرعت برشمرد. انتظار می‌رود نسل جدید اینترنت بتواند تغییراتی در نحوه‌ی اتصال کاربران به شبکه‌ی اینترنت و نحوه‌ی استفاده‌ی آن‌ها از اینترنت ایجاد کند.

لنوو زد 6 پرو لنوو

سخنگوی لنوو معتقد است طی سال‌های آینده، اغلب ویدئوها و عکس‌هایی که در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشته می‌شوند، از رزولوشن و کیفیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. به‌همین دلیل لنوو سعی می‌کند به تقاضای بازار اهمیت نشان داده و به اینترنت نسل جدید توجه ویژه‌ای نشان دهد. 

گوشی هوشمند بعدی لنوو موسوم به لنوو Z6 Pro نه‌تنها قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G را خواهد داشت؛ بلکه از دوربین جدید HyperVision با قابلیت تصویربرداری Hyper Video بهره می‌برد. لنوو قصد دارد معنای واقعی Hyper Video را در بازار به‌تصویر بکشد و معتقد است در شرایط فعلی هنوز معنای واقعی چنین ویدئوهایی به‌نمایش گذاشته نشده است.

لنوو زد 6 پرو لنوو

انتظار می‌رود گوشی هوشمند لنوو زد ۶ پرو ماه ژوئن به‌صورت رسمی معرفی شود. به‌نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند می‌تواند برای اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات