گلکسی نوت 10 سامسونگ احتمالا به دوربین چهارگانه مجهز می‌شود

دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که هنوز تا رونمایی رسمی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ ماه‌ها فاصله داریم؛ اما جدیدترین شایعات از تعداد دوربین‌های این گوشی موردانتظار می‌گویند.
تبلیغات

گلکسی اس ۱۰ و گلکسی فولد، تنها محصولات رده‌بالای سامسونگ برای سال جاری میلادی نیستند و این شرکت قصد دارد مدتی بعد، به‌صورت رسمی گوشی گلکسی نوت ۱۰ را نیز رونمایی کند. درحالی‌که هنوز اطلاعات کمی درباره‌ی این گوشی موردانتظار می‌دانیم، وب‌سایت سم‌موبایل به‌نقل از منابعی موثق، برخی از جزئیات نوت ۱۰ را افشا کرده است.

سم‌موبایل می‌گوید از‌آنجاکه فعلا نمی‌توان بااطمینان درباره‌ی نام نهایی این گوشی صحبت کرد، بهتر است آن را گلکسی نوت ۱۰ خطاب کنیم. باوجوداین، باردیگر خاطرنشان می‌کنیم این نام، نهایی نیست. اخیرا شایعات زیادی درباره‌ی معرفی برند جدید سامسونگ برای جایگزینی با سری گلکسی اس و گلکسی نوت شنیده‌ایم، باوجوداین، ظاهرا این اتفاق قرار نیست امسال رخ دهد. درواقع، حداقل یک گوشی دیگر از سری گلکسی نوت روانه‌ی بازار خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

ظاهرا شماره‌مدل  گوشی جدید سامسونگSM-N975F است و در پنل پشتی‌اش، از ۴ دوربین مجزا بهره می‌گیرد. اگر این اتفاق رخ دهد، گلکسی نوت ۱۰ به دومین گوشی پرچم‌دار سامسونگ تبدیل می‌شود که برای عکس‌برداری و ضبط ویدئو از دوربین اصلی چهارگانه استفاده می‌کند. کره‌ای‌ها پیش‌تر مدل ویژه‌ی گلکسی ۱۰ را در آن‌پکد ۲۰۱۹ با ۴ دوربین معرفی کرده بودند (گلکسی اس ۱۰ فایو جی).

بااین‌حال، هنوز جواب برخی سؤالات درباره‌ی این گوشی جدید را نمی‌دانیم. یکی از نکات مهم در شماره‌مدل، این است که چرا در انتهای آن به‌جای صفر، عدد ۵ دیده می‌شود. احتمالا می‌دانید عدد آخر شماره‌مدل بیشتر گوشی‌های سری گلکسی نوت معمولا صفر است. احتمال می‌دهیم این عدد به پشتیبانی گلکسی نوت ۱۰ از شبکه‌ی 5G مرتبط باشد. درواقع، پیش‌بینی می‌کنیم سامسونگ گوشی نوت ۱۰ را در دو مدل یکی با پشتیبانی از 4G LTE و دیگری با پشتیبانی از 5G روانه‌ی بازار کند. شماره‌مدل فعلی احتمالا مربوط‌به نسخه‌ی 5G این گوشی است. 

گلکسی نوت 9 سامسونگ / Samsung Galaxy Note 9

اینکه دوربین چهارگانه‌ی Samsung Galaxy Note 10 قرار است دقیقا همچون دوربین گلکسی اس ۱۰ 5G باشد، موضوعی است که گذر زمان آن را مشخص خواهد کرد. از دیگر نکات مهم مرتبط به پرچم‌دار جدید سری نوت سامسونگ،‌ می‌توانیم به بهره‌مندی آن از نمایشگر بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر (احتمالا از نوع Infinity-O) درکنار باتری پرظرفیت‌تر اشاره کنیم. بهره‌مندی از باتری قوی‌تر به‌ویژه برای مدل 5G امری مهم به‌شمار می‌آید. این گوشی احتمالا سیستم خنک‌کننده‌ی تقویت‌شده‌ای نیز خواهد داشت تا ازاین‌طریق گرمای حاصل از فعالیت تراشه‌‌ی آن کنترل شود. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی این گوشی و قیمت احتمالی آن چیست؟ برای جدیدترین گوشی سامسونگ گلکسی نوت هیجان‌زده‌اید؟

تمامی مقالات مربوط‌به این گوشی را در صفحه‌ی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ در زومیت مطالعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات