TCL اولین گوشی هوشمند تاشو خود را سال آینده میلادی معرفی می‌کند

یک‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین اخبار منتشرشده از کنگره جهانی موبایل، تی‌سی‌ال قصد دارد اولین گوشی هوشمند تاشو خود را سال آینده‌ی میلادی به بازار عرضه کند.
تبلیغات

پیش‌تر گفته شده بود TCL در‌حال‌توسعه‌ی گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر جدیدی است. هفته‌ی گذشته، طرح‌های مفهومی از گوشی هوشمند تاشدنی تی‌سی‌ال به‌صورت غیررسمی منتشر شد. برخی از طرح‌های مفهومی ازنظر زیبایی‌شناسی از طراحی خوبی برخوردار بودند و برخی طراحی مناسبی نداشتند. البته، طرح‌‌های مفهومی درنهایت طرح‌های مفهومی هستند و با آنچه بعدا به بازار عرضه می‌شود، می‌توانند بسیار متفاوت باشند. 

تی‌سی‌ال نیز همچون بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند، با اخبار تازه‌ای در کنگره‌ جهانی موبایل ۲۰۱۹ حضور پیدا کرده است. براساس آخرین اخبار منتشرشده، انتظار نمی‌رود معرفی گوشی هوشمند تاشو تی‌سی‌ال را در سال جاری میلادی شاهد باشیم.

تی سی ال / TCL

تی‌سی‌ال خانواده‌ی گوشی تاشو DragonHinge را به‌نمایش گذاشت که از لولای مکانیکی بهره می‌برد. پتنت لولای مکانیکی را تی‌سی‌ال ثبت کرده و دستگا‌ه‌های تاشو می‌توانند با استفاده از این لولای مکانیکی می‌توانند به‌ شکل‌های مختلفی استفاده شوند. در آینده، انتظار می‌رود معرفی دستگاه‌هایی انعطاف‌پذیر با کمک فناوری جدید تی‌سی‌ال و فناوری نمایشگر CSOT را شاهد باشیم. 

به‌نظر می‌رسد در روزهای آینده، اخبار بیشتری درباره‌ی گوشی تاشدنی تی‌سی‌ال منتشر شود. رندر جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده که قسمت انعطاف‌پذیر دستگاه را نشان می‌دهد. همان‌طورکه در رندر منتشرشده مشاهده می‌کنید، قسمتی از دستگاه نشان داده شده که قابلیت تاشوندگی دارد. تی‌سی‌ال در جریان کنفرانس مطبوعاتی‌اش اعلام کرد تا سال ۲۰۲۰، دستگاه انعطاف‌پذیر خود را به بازار عرضه خواهد کرد. 

تی‌سی‌ال علاوه‌بر نام تجاری‌اش، دستگاه‌هایی با نام برندهای آلکاتل و بلک‌بری به بازار عرضه می‌کند. در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، بلک‌بری مرکوری با نام KEYone رونمایی شد که تی‌سی‌ال مسئولیت عرضه‌ی این گوشی هوشمند را برعهده داشت. باید ببینیم تی‌سی‌ال گوشی هوشمند تاشدنی خود را کِی و با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات