نظرسنجی: از مراسم Unpacked سامسونگ و پرچمداران جدیدش چه انتظاری دارید؟

شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
چیزی تا معرفی پرچم‌‌داران سری اس 10 باقی نمانده و کره‌‌ای‌ها خود را برای چهارشنبه‌شب هفته‌ جاری و برگزاری مراسم آنپکد ۲۰۱۹ آماده می‌کنند.
تبلیغات

سامسونگ، یکی از بازیگران اصلی در دنیای گوشی‌های هوشمند، همواره جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان داشته است؛ به‌طوری‌که اخبار و گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی محصولات این شرکت از ماه‌ها قبل از معرفی آغاز می‌شود. سرانجام تولد ۱۰ سالگی سری اس فرارسیده و همگان منتظرند با اعضای جدید این خانواده‌ی موفق ملاقات کنند. طبق شایعات، کره‌ای‌ها سه گوشی گلکسی S10 و گلکسی اس +S10 و گلکسی S10e را با خود به نیویورک خواهند برد. به‌نظر می‌رسد گلکسی اس ۱۰ پلاس همچنان پرچم‌دار گران‌قیمت سامسونگ و مدل گلکسی اس ۱۰ ای نیز ارزان‌ترین مدل تدارک دیده‌شده خواهد بود.

گلکسی اس 10 سامسونگ / Samsung Galaxy S10

پیش‌ازاین، بازار افشای اطلاعات و شایعات درباره‌ی این گوشی‌ها به‌قدری داغ بوده که باتوجه‌به اطلاعات منتشرشده، بسیاری از کارشناسان هیجان مراسم امسال را چندان زیاد نمی‌دانند؛ اما سامسونگ احتمالا برای تولد ۱۰ سالگی سری اس ۱۰ تدارک‌ ویژه‌ای دیده باشد. گوشی تاشدنی سامسونگ دیگر محصولی است که احتمال معرفی‌اش در آنپکد همگان را هیجان‌زده کرده است. شایعات و اطلاعات درباره‌ی این گوشی بسیار کمتر از سری اس است و مبهم نگه‌داشتن آن به افزایش هیجان رویدادهای پیش‌ روی سامسونگ کمک کرده است.

دیدن گوشی‌هایی با نمایشگر حفره‌دار و حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با آن در آنپکد ما را شگفت‌زده نخواهد کرد؛ بلکه اجرای آن‌ها در وضعیت کنونی برای علاقه‌مندان هنوز جذاب است. به‌نظر می‌رسد دوربین سه‌گانه سرانجام به پرچم‌داران سامسونگ نیز اضافه خواهد شد و این گوشی‌ها به‌دنبال بازپس‌گیری جایگاهشان در بخش عکاسی موبایل هستند. طبق رندرها و تصاویر فاش‌شده، طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ ترکیبی از مؤلفه‌های جدید و آنچه خواهد بود که پیش‌تر در پرچم‌داران این شرکت دیده‌ایم. حفره‌ی بزرگ‌تر نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس ظاهر متفاوتی به این گوشی بخشیده و احتمالا رنگ‌بندی‌های متنوع‌تر در اعضای جدید سری اس را شاهد خواهیم بود. نمایشگر خمیده در لبه‌ها و استفاده از ترکیب شیشه و فلز و انحنای پنل پشتی دستگاه برای علاقه‌مندان به سامسونگ آشنا به‌نظر می‌رسد.

سامسونگ از تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۲۰ برای هر سه گوشی جدید خود بهره گرفته است؛ اما این تراشه رقیبی جدی برای ساخته‌های قدرتمند اپل و کوالکام خواهد بود؟‌ شارژدهی معکوس بی‌‌سیم ایده‌ی جالبی بود که نخستین‌بار در میت ۲۰ پرو از آن استفاده شد؛ اما به‌نظر می‌رسد سامسونگ نیز چنین قابلیتی را به پرچمداران جدیدش آورده است. شایعات از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۹ واتی در این گوشی‌ها خبر می‌دهند. ظرفیت باتری‌های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس درمقایسه‌با نسل قبل افزایش یافته؛ ولی تغییر ابعاد نمایشگر در آن‌ها پیش‌بینی‌ شارژدهی این گوشی‌ها را دشوار کرده است.

سامسونگ گلکسی اس۱۰ / samsung galaxy s10

فارغ از اینکه سه گوشی جدید سامسونگ چه چیزی برای عرضه خواهند داشت، باید دید کاربران انتظار چه چیزی را می‌کشند: آیا درصورت صحت شایعات،‌ گلکسی اس ۱۰ و برادرانش با خواسته‌های کاربران مطابقت دارند؟ آیا گوشی تاشوی جدید سامسونگ که احتمالا گلکسی فولد نام خواهد داشت، ایده‌ی چنین گوشی‌هایی را به‌درستی اجرا خواهد کرد؟ علاوه‌بر شرکت در نظرسنجی، از شما کاربران محترم دعوت می‌کنیم در بخش دیدگاه‌ها، ما و دیگر کاربران زومیت را از دیدگاه‌هایتان آگاه کنید.

هیجان‌انگیزترین گوشی سامسونگ در آنپکد ۲۰۱۹ از نظر شما کدام یک موارد زیر است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات