تیزر سامسونگ برای رویداد Unpacked 2019 خبر از معرفی گوشی تاشدنی می‌دهد

سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
تا زمان برگزاری رویداد Unpacked 2019 سامسونگ مدت زیادی باقی نمانده است. در این رویداد، درکنار گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰، با گوشی تاشدنی کره‌ای ها هم آشنا خواهیم شد.
تبلیغات

درحالی‌که تنها یک هفته تا برگزاری رویداد معرفی پرچم‌دارهای جدید سامسونگ فاصله داریم، سامسونگ دست به انتشار تیزر جدیدی در رابطه با این رویداد زده است؛ تیزری که به‌گونه‌ای به گوشی تاشدنی این شرکت اشاره می‌کند.

می‌دانیم که این شرکت کره‌ای در اولین روز از اسفندماه دهمین نسل از پرچم‌دارهای خانواده‌ی گلکسی اس را رونمایی خواهد کرد. اگر به‌خاطر داشته باشید، پیش از این در آبان‌ماه جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ، گوشی تاشدنی سامسونگ در محیطی نسبتا تاریک و درحالی‌ که در قاب ضخیمی قرار داشت به نمایش گذاشته شد. البته نباید فراموش کنیم که محصول نشان‌داده‌شده طی کنفرانس توسعه‌دهندگان صرفا یک نمونه‌ی اولیه بود.

به احتمال فراوان هفته‌ی آینده نگاه کامل‌تری به این گوشی سامسونگ خواهیم داشت. علاوه‌براین، نام نهایی این محصول و زمان عرضه‌ی نهایی هم از جمله مواردی هستند که انتظار داریم طی رویداد هفته‌ی آینده‌ی سامسونگ از آن‌ها مطلع شویم. در عین حال، در این مراسم، تمرکز اصلی سامسونگ بر گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ معطوف خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات