اینتل گوشی هوشمند تاشدنی تولید می‌کند

سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحات نمایش‌ تاشدنی به‌تدریج جای خود را در سبد محصولات آینده‌ی شرکت‌های بزرگ باز ‌می‌کنند، اینتل هم ظاهراً در حال توسعه‌ی یک گوشی هوشمند تاشدنی است.
تبلیغات

طراحی و توسعه‌ی گوشی‌های تاشدنی این روزها درحال تبدیل به یک ترند تجاری است. عدم تمرکز مایکروسافت بر ساخت یک گوشی تاشدنی بدین معنی نیست که شرکای تجاری او هم این میدان را خالی کرده باشند.

LetsGoDigital از پتنت جدید اینتل برای ساخت یک تبلت یا گوشی هوشمند تاشدنی پرده برداشته است. این گوشی از یک طراحی تاشدنی سه‌لایه‌ی جذاب برخوردار است که این روزها محبوبیت آن‌ها به‌طور فزاینده‌ای رو به افزایش است. این پتنت در اواسط ۲۰۱۷ میلادی به ثبت رسیده و طرحی از نمایشگری بدون حاشیه است که تا حدی به‌خاطر سه لایه بودن، ضخیم نشان می‌دهد.

intel foldable

این گوشی تاشدنی به قلم هوشمندی مجهز است که به‌خوبی در شیار تعبیه‌شده در محل تا شدن گوشی جا می‌گیرد. دوربین‌های گوشی البته به‌صورت یکپارچه درون صفحه‌نمایش قرار می‌گیرند. رندرهای LetsGoDigital به بهترین نحو شکل و شمایل گوشی اینتل را نشان می‌دهند.

intel foldable
intel foldable
intel foldable
intel foldable
intel foldable
intel foldable

البته تولید و عرضه‌ی این دستگاه هوشمند به بازار هنوز قطعی نیست، اما اگر اینتل دست از پیاده کردن ایده‌ی خود با سیستم‌عامل مایکروسافت بکشد، سرانجام یکی دیگر از قطعه‌سازها (OEM) طرح مشابهی را با سیستم‌عامل اندروید به دست مصرف‌کنندگان خواهد رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات