هم‌بنیان‌گذار شیائومی ویدیویی از شکستن گردو با ردمی نوت 7 را منتشر کرد

شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رئیس هیئت مدیره و هم‌بنیانگذار شیائومی، دو عدد گردو را با گوشی هوشمند ردمی نوت ۷ شکست و ویدئو اسلوموشن آن را به‌اشتراک گذاشت.
تبلیغات

ردمی نوت ۷ اولین گوشی با برند Redmi،  با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۶۰ هفته‌ی قبل معرفی شد. در ویدئوی کالبد شکافی رسمی این گوشی هوشمند، شیائومی ادعا کرده بود که ردمی نوت ۷ دستگاهی بسیار مقاوم است. ویدئوی به‌اشتراک گذاشته‌شده‌ی جدید این ادعا را تأیید می‌‌کند. 

شاید برای اثبات مقاوم بودن یک گوشی هوشمند، شکست گردو با آن کار درستی به‌نظر نرسد، اما لین بین، هم‌بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره‌ی شیائومی با گوشی هوشمندردمی نوت ۷ دو عدد گردو را شکست و ویدئوی اسلوموشن آن را در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشت. 

ویدئوی به‌اشتراک گذاشته‌شده با گوشی هوشمند می ۸ شیائومی با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه تصویربرداری شده و علاقه‌مندان می‌توانند به‌خوبی شکسته‌شدن گردوها را در حالت اسلوموشن مشاهده کنند. با ضربه‌ی گوشی روی گردوها، شاهد قطعه‌قطعه شدن آن‌ها خواهید بود.

ردمی نوت 7 شیائومی

از میان گوشی‌های هوشمند پریمیوم شیائومی، ردمی نوت ۷ با قابلیت تصویربرداری در شب یا حالت Night Mode به بازار عرضه خواهد شد. آیا این ویژگی می‌تواند نشانه‌ای از توانایی ضبط تصویر با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه در آینده‌ی نزدیک باشد؟ در حال حاضر ردمی نوت ۷ توانایی تصویر برداری با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه و همچنین توانایی تصویربرداری با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارد. تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام می‌تواند تصویربرداری با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل و نرخ ۴۸۰ فریم بر ثانیه را پشتیبانی کند. 

شیائومی توانست با همین تراشه در می ۸ لایت، رزولوشن ۷۲۰ پیکسل و نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه را دریافت کند. درنتیجه اگر ماژول دوربین و سایر اجزا برای این کار آماده‌سازی شوند، هنوز امکان ارتقا وجود دارد.

پیش‌تر مقاله‌ای در مورد ۵ تأثیر عمده اسنپدراگون ۸۴۵ بر پرچمداران اندروید سال ۲۰۱۸ منتشر شد. در نظر داشته باشید که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ توانایی ضبط ویدئو با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه ندارد، مگر آنکه با پیوستن به ISP بسیار سریعتری بتواند به چنین شرایطی دست پیدا کند. گوشی‌های هوشمند مجهز به حافظه‌ی DRAM باتوجه به حسگر تصویری که دارند، از نظر نرخ فریم بر ثانیه با سایر گوشی‌ها متفاوت هستند و می‌توانند برای زمان کوتاهی توانایی تصویربرداری با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه را داشته باشند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات