آمادگی ردمی برای فروش یک میلیون دستگاه ردمی نوت 7

دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر بخش تولید ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، مطمئن است تا پایان ژانویه، ردمی نوت ۷ به رکورد فروش یک میلیون دستگاه دست پیدا می‌کند.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته معرفی ردمی نوت ۷ را شاهد بودیم که به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام مجهز است. عرضه‌ی این محصول جدید از جمعه ۱۸ ژانویه (برابر ۲۷ دی‌) شروع خواهد شد. مدیر بخش تولید ردمی (Redmi) که از زیرمجموعه‌های شرکت چینی شیائومی (Xiaomi) به‌شمار می‌رود، به‌حدی از موفقیت این محصول جدید مطمئن است که ادعا کرده تا پایان ژانویه، به رکورد فروش یک میلیون دستگاه دست خواهند یافت.

برند ردمی بررسی این گوشی جدید را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده و کاربران مختلف درباره‌ی این محصول اظهارنظر کرده‌اند. دراین‌‌میان، برخی کاربران این پرسش را مطرح کرده‌اند که آیا ردمی برای مواجهه با تقاضای فراوان برای این گوشی جدید آماده است یا خیر؟ در پاسخ به این پرسش، ونگ تنگ، مدیر بخش تولید ردمی اعلام کرده آماده هستند در دو یا سه فروش اولیه‌، یک میلیون دستگاه ردمی نوت ۷ را بفروشند.

Redmi Note 7

نوت ۷ در سه رنگ مختلف و با پیکربندی‌های متفاوتی عرضه می‌شود. ارزان‌ترین نمونه‌ی این گوشی با قیمتی درحدود ۱۵۰ دلار، به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است. مدل بالاتر این گوشی نیز با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی با قیمت تقریبی ۲۱۰ دلار فروخته می‌شود. همچنین، کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی درحدود ۱ دلار و ۵۰ سنت، شارژر سریع ۱۸ واتی را هم درکنار این گوشی بخرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات