تولید گوشی هوشمند اسنشال فون متوقف شد

دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
تولید اسنشال PH-1 متوقف شده است و باتوجه به بیانیه‌ی مطبوعاتی شرکت، باید منتظر محصول بعدی اسنشال باشیم.
تبلیغات

وبسایت Droid Life اعلام کرد باتوجه‌به اتمام موجودی اسنشال‌فون در فروشگاه اینترنتی آمازون، به‌نظر می‌رسد که تولید اسنشال‌ PH-1 متوقف شده است.

هفته‌ی گذشته نیز فروشگاه اسنشال‌ اعلام کرده بود که موجودی اسنشال‌ پی‌اچ وان تمام شده است و Best Buy اعلام کرده بود که اسنشال‌فون در دسترس نیست. شواهد و قراین خبر از توقف تولید اسنشال‌فون می‌دهد. خبرنگار اندروید‌پلیس در گفتگویی با شرکت اسنشال‌‌ درباره‌ی تصمیم جدید شرکت برای عرضه‌ی محصولی جدید سؤال کرد. به‌نظر می‌رسد این شرکت در حال توسعه‌ی محصول جدیدی است.

اسنشال فون

سخنگوی اسنشال‌فون در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود اعلام کرد: 

باتوجه به آنچه در وبسایت essential.com نیز اعلام شده است، موجودی اسنشال‌ PH1  تمام شده و قرار نیست دستگاه جدیدی از این سری گوشی‌ هوشمند تولید شود. سخت در تلاش هستیم تا محصول بعدی خودمان را به بازار معرفی کنیم. به‌علاوه قصد داریم لوازم جانبی محصول جدید را نیز به بازار عرضه کنیم. انتشار سریع به‌روزرسانی نرم‌افزاری و ارائه‌ی خدمات پشتیبانی به مشتریان کماکان در دستور کار شرکت قرار دارد.

اسنشال، هرگز در به‌روزرسانی سریع نرم‌افزاری با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نبوده است. در حقیقت، وقتی صحبت از به‌روزرسانی نرم‌افزاری می‌شود، به‌جرات می‌توان این شرکت اندرویدی را جزو برترین‌های این حوزه معرفی کرد. اما وقتی اسنشال به این موضوع تاکید می‌کند، باعث کم شدن نگرانی‌های احتمالی کاربران درباره‌ی چنین حوزه‌هایی می‌شود. همچنین فروش لوازم جانبی نیز از دغدغه‌های کاربران است که اسنشال در بیانیه‌ی خود به آن اشاره کرده است. به‌‌علاوه اسنشال در بیانیه‌ی خودش به خدمات پشتیبانی از مشتریان اشاره کرده که ممکن است نگرانی فعلی کاربران اسنشال PH-1 باشد. 

به‌نظر می‌رسد اسنشال در حال توسعه‌ی گوشی‌ هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی باشد؛ پیش‌تر خبرگزاری بلومبرگ به این موضوع اشاره کرده بود. محصول جدید اسنشال تغییرات قابل‌توجهی نسبت به گوشی هوشمند قبلی خواهد داشت. گوشی هوشمند جدید اسنشال جزو دسته‌ی آنتی گوشی هوشمند (Anti Smartphone) قرار دارد که از نمایشگر کوچکی بهره می‌برد و ابتدا بیشتر برای تعاملات مبتنی بر صوت طراحی شده بود. باتوجه به بیانیه‌ی مطبوعاتی اسنشال، مشخص است که شرکت در حال توسعه‌ی محصول جدیدی در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند است.

باید ببینیم اندی رابین چه چشم‌اندازی برای ادامه‌ی کار خود درنظر گرفته است. آیا محصول بعدی این شرکت می‌تواند محصول متفاوت و هیجان‌انگیز باشد؟ آیا کاربران از محصول بعدی اسنشال استقبال خواهند کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات