پتنت جدید سامسونگ، نحوه‌ کارکرد گلکسی Flex را نشان می‌دهد

جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پتنت جدیدی ثبت کرده است که در آن به نحوه‌ی عملکرد گوشی تاشدنی این شرکت با نام احتمالی گلکسی فلکس پرداخته می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ چندین هفته پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد که کار روی گوشی تاشدنی خود را آغاز کرده است؛ این شرکت کره‌ای‌ در آن زمان مدلی از این گوشی را به‌نمایش گذاشت که شدیدا پوشانده شده بود تا طراحی آن فاش نشود؛ اما ساعاتی پیش کره‌ای‌ها پتنت جدیدی را برای نمایش نحوه‌ی عملکرد گوشی تاشدنی خود ثبت کرد.

گوشی هوشمندی که در پتنت جدید سامسونگ قابل‌مشاهده است، به‌جای داشتن یک نمایشگر بزرگ خم‌شدنی، به دو نمایشگر لبه تا لبه مجهز شده که در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. با این‌وجود جدیدترین گوشی سامسونگ از لحاظ نحوه‌ی عملکرد،‌ بسیار به محصول موردانتظار گلکسی فلکس شباهت دارد.

دستگاه جدید کره‌ای‌ها از رابط کاربری جدید One UI بهره‌مند خواهد بود که سامسونگ به‌طور ویژه روی قابلیت‌های آن برای گوشی‌های تاشدنی کار کرده است. طبق ادعاهای جدید، ظاهرا در این رابط کاربری، اکثر داده‌های موردنیاز در قسمت سمت چپ نمایشگر گوشی تاشدنی قرار خواهد گرفت.

پتنت جدید سامسونگ / Samsung New Patent

پتنت جدید سامسونگ

علاوه بر این‌ها، دستگاه موجود در پتنت جدید Samsung در قسمت پشتی‌، نمایشگر جداگانه‌ای دارد که به‌هنگام تا شدن گوشی، به‌صورت خودکار فعال می‌شود. بدیهی است که در این نمایشگر کوچک، بخش‌های مختلف کوچک‌تر خواهند شد تا به‌خوبی با اندازه‌ی جدید نمایشگر، هماهنگ شوند.

گرچه سامسونگ تاکنون از جزئیات مربوط به دوربین گوشی تاشدنی خود صحبتی به میان نیاورده؛ اما طبق آنچه در این پتنت آمده، ظاهرا دستگاه موردانتظار این غول کره‌ای قرار است دارای دو دوربین اصلی و یک دوربین سلفی باشد. در ضمن گفته می‌شود که گوشی تاشدنی سامسونگ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات