Oppo خبر از تلفن ۴ هسته‌ای Find 5 با نمایشگر 1080p و تراکم پیکسل 441ppi را داد

شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی اوپو که در صنعت گوشی هوشمند جایی برای خود باز کرده، قصد دارد تا بالاترین رزولوشن تا به امروز را روی یک گوشی با پنل ۵ اینچی ارائه کند. نمایشگری که رزولوشن 1080p یا Full HD دارد. در ادامه با جزئیات این خبر بیشتر آشنا خواهید شد.
تبلیغات

اخیراً مدیر عامل Oppo Mobile، چن مینگ‌یونگ اعلام کرده که تلفن بعدی این کمپانی، Find 5، مجهز به یک نمایشگر با تراکم ۴۴۱ پیکسل در اینچ و رزولوشن 1080p خواهد بود. بله، درست متوجه شدید، ۴۴۱ پیکسل در اینچ! به نظر می‌رسد باید منتظر نمایشگری دقیق‌تر از نمایشگر ۳۲۶ پیکسل در اینچ آیفون اخیر، یا ۳۳۱ پیکسل در اینچ لومیا ۹۲۰ یا حتی ۳۴۲ پیکسل در اینچ Xperia acro S و Xiaomi Phone 2 باشیم.

با فرض آن که منظور چن، رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ باشد، می‌توان با یک محاسبه سرانگشتی متوجه شد که سایز نمایشگر این تلفن، ۵ اینچ خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود که Find 5 پس از فبلت ۵ اینچ HTC (که به‌زودی معرفی خواهد شد) تبدیل به دومین گوشی با پنل Full HD شود. البته از نظر سایر مشخصات سخت‌افزاری، 6435LVW اچ‌تی‌سی با Find 5 اوپو بسیار متفاوت خواهد بود. گوشی اوپو مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای خواهد بود، درحالی‌که شایعات حاکی از آن هستند که گوشی اچ‌تی‌سی از یک پردازنده ۲ هسته‌ای بهره می‌برد. از طرفی گوشی HTC مجهز به فناوری N-trig Stylus است این که آیا اوپو نیز به این سمت و سو خواهد رفت هنوز مشخص نیست.

oppo-find-5-dicaprio

آیا اوپو مثل تصویر بالا کی‌بورد کامل را به سوپرگوشی‌ها باز خواهد گرداند؟ آیا اوپو می‌تواند با رقبای بزرگ و صاحب‌نام به رقابت بپردازد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات