باریک‌ترین گوشی هوشمند دنیا ممکن است محکم‌ترین نیز باشد

یک‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
شاید کمتر کسی بداند که باریک‌ترین گوشی هوشمند جهان توسط یک کمپانی چینی به نام Oppo ساخته شده است. این گوشی روی کاغذ مشخصات فنی خوبی دارد. تولید کننده این گوشی هوشمند برای کاهش ضخامت تلفن، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون را حذف کرده است. اما نکته عجیب‌تر در مورد این گوشی فوق‌العاده باریک، استحکام بالای آن است، به طوری که می‌توان از آن به عنوان چکش استفاده کرد! در ادامه مشخصات فنی تلفن Oppo Finder به همراه ویدئو مربوط به کاربرد آن به عنوان چکش را مشاهده خواهید کرد!
تبلیغات

باریک‌ترین گوشی هوشمند دنیا توسط اپل یا سامسونگ ساخته نشده است. در واقع این گوشی محصول یک کمپانی چینی به نام Oppo می‌باشد. هیچ‌کس (باور کنید هیچ‌کس) انتظار آن را نداشت که این گوشی با ضخامت ۶.۶۵ میلی‌متر بتواند همچون چکش عمل کند. به تصویر نگاه کنید که چگونه این مرد با گوشی اندرویدی Oppo Finder چند میخ را به یک تکه تخته می‌کوبد بدون آن که تو رفتگی‌های زیادی روی گوشی به وجود آید.

اوپو که مجهز به یک نمایشگر ۴.۳ اینچ Super AMOLED Plus با وضوح ۵۴۰×۹۶۰، پردازنده دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتز، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۱ گیگابایت رم، دوربین پشت ۸ مگاپیکسل و دوربین جلو ۱.۳ مگاپیکسل و اندروید ۴ ساندویچ بستنی است، روی کاغذ یک گوشی معمولی با مشخصات مناسب است.

Oppo-Finder-phone-1024x620-635x423

اما اگر کمی بیشتر آن را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می‌شویم که به شدت محکم است. آنقدر محکم که بتواند حتی به عنوان چکش مورد استفاده قرار گیرد. در ویدئوی زیر می‌بینید که با Oppo Finder از سمت نمایشگر جلو روی میخ‌ها کوبیده می‌شود و در آخر هیچ خشی روی آن نمی‌افتد.

چند نفر از شما می‌توانید گوشی هوشمندتان را از جیبتان خارج کرده و بدون استرس چند میخ را روی تخته بکوبید؟ من فکر نمی‌کنم عده زیادی بتوانند این کار را انجام دهند.

اوپو فایندر با قیمت ۳۹۳ دلار ارزان به فروش می‌رسد. این محصول به عنوان باریک‌ترین گوشی جهان به نظر گوشی خوبی است. اما باید یادآور شویم که این ضخامت به قیمت نداشتن جک هدفون ۳.۵ میلیمتر به وجود آمده است. نظر شما در مورد این گوشی چینی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات