سامسونگ، سری گلکسی M را جایگزین گلکسی J و گلکسی C می‌کند

شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در پی آن است تا سری جدید گوشی‌هایش را با نام گلکسی M روانه‌ی بازار کند؛ هنوز نام دقیق نخستین گوشی‌های سری گلکسی ام مشخص نشده است.
تبلیغات

در ساعات اولیه‌ی امروز، گزارشی غیررسمی مبنی بر ساخت سری گوشی‌های جدید گلکسی M توسط سامسونگ منتشر شد؛ به‌دنبال انتشار این خبر، وب‌سایت SamMobile مدعی شد که پس از انجام یک‌سری تحقیقات، مطلع شده است که هم‌اکنون حداقل دو گوشی از سری گلکسی M سامسونگ در حال ساخت هستند.

گفته می‌شود که سری Samsung Galaxy M در حقیقت قرار است نفس تازه‌ای به گوشی‌های اقتصادی این شرکت کره‌ای بدمد و جایگزین سری گوشی‌های گلکسی J، گلکسی On و گلکسی C شود. 

تاکنون از نام دقیق نخستین گوشی‌های سری گلکسی ام سامسونگ سخنی به میان نیامده است، اما طبق ادعای SamMobile، این اسمارت‌فون‌ها دارای شماره مدل SM-M205F و SM-M305F هستند. گفتنی است که در گزارش تاییدنشده‌ای، از این گوشی‌ها به‌عنوان گلکسی M20 و گلکسی M30 یاد شده است. 

ظاهرا گوشی‌های بیشتری از سری گلکسی ام در دست ساخت هستند؛ در ضمن گفته می‌شود که این سبک نام‌گذاری (گوشی‌هایی که دارای اعداد دو رقمی در اسم‌شان هستند؛ نظیر گلکسی M20) قرار است به گوشی‌های سری گلکسی A هم تعمیم داده شود. با این‌همه فراموش نکنید که هیچ‌یک از این اسامی هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند و ممکن است این گوشی‌ها به‌صورت گلکسی M20 و M30 نام‌گذاری نشوند.

ظاهرا گوشی SM-M205F در دو مدل جداگانه با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و گوشی SM-M305F با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه خواهند شد. در ضمن گفته می‌شود که هر دوی این گوشی‌ها در کنار مدل تک‌سیم‌کارت (برای برخی کشورهای خاص) دارای مدل‌های دو سیم‌کارت نیز خواهند بود. تاکنون از تاریخ عرضه و قیمت گوشی سامسونگ گلکسی ام صحبتی به میان نیامده است.

نظر شما در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات