شیائومی در کمتر از یک سال به هدف فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند دست می‌یابد

جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
با آنکه هنوز دو ماه تا پایان سال ۲۰۱۸ باقی مانده است، شیائومی به هدف خود یعنی فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.
تبلیغات

شیائومی در سال ۲۰۱۷ میلادی موفق به عرضه‌ی ۹۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار شد. در اوایل سال جاری میلادی، شیائومی اعلام کرد که قصد دارد در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند به‌فروش برساند.

روز گذشته، ونگ یانگ، معاون مدیرعامل شیائومی اعلام کرد، با اینکه هنوز دو ماه تا پایان سال جاری میلادی باقی‌ مانده است؛ شیائومی به هدف خود نزدیک‌تر شده و می‌تواند زودتر از موعد مقرر فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ را محقق سازد. ونگ یانگ اعلام کرد که انتظار می‌رود تا هفته‌ی آینده، شرکت شیائومی بتواند زودتر از برنامه‌‌ی زمان‌بندی‌شده، به فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۸ دست یابد.

 با آنکه هنوز دو ماه تا پایان سال جاری میلادی باقی‌مانده است، شیائومی به هدف فروش ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و این احتمال وجود دارد که تا پایان سال جاری میلادی بتواند از هدفگذاری تعیین‌شده‌ی خود جلوتر نیز بزند. 

با توجه به اینکه شرکت شیائومی هر ماه به‌طور متوسط ۱۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه می‌کند، به‌نظر می‌رسد که در هدف خود تجدید نظر کرده است. با توجه به نزدیک‌تر شدن به فصل تعطیلات، انتظار می‌رود شیائومی بتواند تا پایان سال ۲۰۱۸، در حدود ۱۲۰ میلیون گوشی هوشمند به بازار عرضه کند.  

پس از معرفی گوشی هوشمند پرچمدار می میکس ۳، اخبار موفقیت شیائومی منتشر شده است. شیائومی می میکس ۳ با دوربین سلفی دوگانه کشویی، نمایشگر ۶.۴ اینچی و نسخه 5G معرفی شد. برخلاف مدل‌های قبلی سری می‌ میکس، گوشی هوشمند می میکس ۳ شیائومی با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۳ درصد و طراحی نمایشگر کشویی، اولین گوشی هوشمند جهان است که از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کند و همچنین یکی از دو دستگاهی است که از ظرفیت حافظه‌ی رم ۱۰ گیگابایتی بهره می‌برد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات