گلکسی A8s سامسونگ با طراحی متفاوت لنز دوربین سلفی معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تیزر به‌اشتراک گذاشته‌شده از گلکسی A8s سامسونگ در رویداد رونمایی دو محصول جدید سامسونگ در چین، خبر از وجود حفره‌‌ای مربوط به لنز دوربین روی نمایشگر گوشی می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ در پایان رویداد رونمایی گوشی‌های گلکسی ای ۹ اس و گلکسی ای ۶ اس، در تیزری خبر از رونمایی گلکسی ای ۸ اس داد.  براساس تیزر منتشرشده در این رویداد، انتظار می‌رود که گلکسی A8s دارای حفره‌ای در بالای نمایشگر برای قرار گرفتن لنز دوربین باشد. 

گلکسی A۸s قرار است با دوربین سلفی سامسونگ در طراحی و توسعه‌ی گوشی‌های میان‌رده‌ی خود استراتژی‌های جدیدی را دنبال کند. در استراتژی جدید به‌جای آنکه گوشی‌های پرچم‌دار ابتدا تغییرات طراحی و توسعه را به‌نمایش بگذارند، ابتدا تغییرات به گوشی‌های میان‌رده اعمال می‌شود. 

گوشی‌های هوشمند گلکسی A۹ مدل ۲۰۱۸ و گلکسی A۷ مدل ۲۰۱۸، با ماژول دوربین چهارگانه و سه‌‌گانه‌ی نمونه‌ی بارزی از تغییر استراتژی سامسونگ را به‌نمایش می‌گذارند. گلکسی A۹ سامسونگ، نخستین گوشی هوشمند دنیا با دوربین چهارگانه معرفی شد. سامسونگ این مسیر را در پیش گرفته و در گوشی‌های معرفی‌شده به بازار نیز، تغییر رویکرد سامسونگ مشهود است. پیشتر نیز گلکسی A۷ ۲۰۱۸ سامسونگ با دوربین سه‌گانه معرفی شد

گلکسی ای 8 اس

همین استراتژی در گوشی‌های هوشمند گلکسی A8s و گلکسی A9s و گلکسی A6s دیده می‌شود. گوشی هوشمند گلکسی A8s دارای حفره‌ای در گوشه‌ی سمت چپ بالای نمایشگر است که محل قرارگیری سنسور دوربین سلفی بوده و احتمالا به‌صورت یکپارچه با سنسور نور و سنسور مجاورتی در این قسمت قرار خواهد گرفت. با چنین تغییری در طراحی، دیگر نیازی به بریدگی بالای نمایشگر برای قرار گرفتن ماژول دوربین سلفی نخواهد بود. چنین طراحی باعث می‌شود کاربران بتوانند از نمایشگر تمام صفحه و بدن حاشیه‌ی گوشی بهره‌مند شوند. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد طراحی و مشخصات این گوشی هوشمند منتشر نشده است؛ هرچند وقتی صحبت از گوشی‌های سری گلکسی A می‌شود، انتظار می‌رود که مشخصات یک میان‌رده را داشته باشد.

گلکسی ای 8 اس

گلکسی A۹s نیز با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ کوالکام و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که گلکسی A۸s نیز مشخصات مشابهی با A9s داشته باشد. همچنین قیمت گوشی و تاریخ عرضه‌ی این گوشی هوشمند با طراحی جدید و متفاوت ماژول دوربین سلفی هنوز مشخص نشده است. به‌نظر شما آیا طراحی ماژول دوربین جدید سلفی گلکسی A8s مورد استقبال کاربران قرار خواهد گرفت؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات