دیسپلی میت: نمایشگر پیکسل 3 ایکس ال رتبه A+ را به‌دست آورده است

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
دیسپلی‌میت روز سه‌شنبه با انتشار توییتی اعلام کرد که نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال موفق به کسب بالاترین رتبه‌ی A+ و جایزه‌ی بهترین نمایشگر گوشی هوشمند شده است.
تبلیغات

سال گذشته، گوگل برای تجهیز پیکسل ۲ ایکس ال به یکی از پنل‌های OLED جدید ال‌جی در معرض انتقادات مختلف قرار گرفت. هرچند این پنل عملکرد چندان بدی در استفاده‌ی روزمره نداشت؛ اما به‌طور قطع به خوبی پنل‌های استفاده‌شده در دیگر گوشی‌های هم‌قیمت پیکسل ۲ نبود و حتی نمایشگر نسل نخست گوشی گوگل ظاهر بهتری از آن داشت.

دیسپلی‌میت سال گذشته پیکسل ۲ ایکس ال را تحت آزمایش قرار نداد؛ اما کاربران به‌خوبی با مشکلات مربوط‌به نمایشگر این گوشی آشنایی داشتند. این نمایشگر دچار پخش نور آبی در خارج از زوایا بود، رنگ‌ها را قدری مغایر نمایش می‌داد و جلوه‌ی «لکه‌ی بنفش» در آن بیش از دیگر نمایشگرها قابل مشاهده بود. بااین‌حال، امسال گوگل ظاهرا به‌سختی در تلاش بوده است تا نسخه‌ای از پیکسل ۳ را پیش از موعد برای DisplayMate ارسال کند تا مورد آزمایش قرار بگیرد.

دیسپلی‌میت، دیروز سه‌شنبه در توییتر نوشت:

دیسپلی‌میت نمایشگر OLED گوگل پیکسل ۳ ایکس ال را که بالاترین رتبه‌ی A+ ما و جایزه‌ی بهترین نمایشگر گوشی هوشمند دیسپلی‌میت را به‌دست آورده، در آزمایشگاهش بررسی کرده است. مقاله‌ی نقد و بررسی عمیق ما از این نمایشگر روز دوشنبه ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) منتشر خواهد شد.

دیسپلی‌میت در توییت خود به جز تعریف از نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال، اطلاعات دیگری از آن در اختیار ما قرار نمی‌دهد. آیفون ۱۰ اپل نیز پیش از این «جایزه‌ی بهترین نمایشگر گوشی هوشمند دیسپلی‌میت» را به‌دست آورده بود. دیسپلی‌میت به‌طور معمول درباره‌ی نمایشگرهای OLED سامسونگ به‌صورت غلوآمیز صحبت می‌کند و تمام گوشی‌ها را تحت آزمایش قرار نمی‌دهد.

پیکسل ۲ ایکس ال مجهز به پنل OLED ال‌جی بود؛ اما سازنده‌ی پنل Pixel 3 XL هنوز مشخص نیست؛ بااین‌حال، این احتمال وجود دارد که کماکان ال‌جی اقدام به تأمین آن کرده باشد. براساس گزارش‌ها، نمایشگر OLED ال‌جی وی ۴۰ امسال به‌شدت بهبود یافته است. همان‌طور که اشاره شد، دیسپلی‌میت تحلیل کامل خود را ۲۳ مهر منتشر خواهد کرد و انتظار می‌رود در آن، نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال را با جدیدترین نمونه‌های سامسونگ مقایسه کرده باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات