قیمت هواوی میت 20 و میت 20 پرو فاش شد

جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
جدول قیمت‌‌ نسخه‌های مختلف هواوی میت ۲۰ و هواوی میت ۲۰ پرو به‌صورت غیر رسمی و از طریق یک منبع ناشناس فاش شد.
تبلیغات

تاکنون خبرهای غیر رسمی و فاش‌شده بسیاری در مورد هواوی میت ۲۰ و هواوی میت ۲۰ پرو منتشر‌ شده است. در بین انبوه خبرهای فاش‌شده، جای یک خبر همیشه خالی بود.تاکنون هیچگونه خبری در مورد قیمت نسخه‌های مختلف این دو گوشی هوشمند منتشر نشده است.

ولی ظاهرا یادداشت ارسال‌شده از طرف یک منبع ناشناس به PhoneArena، وضعیت را کمی تغییر داده است و اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو هواوی دیگر در هاله‌ای از ابهام قرار ندارد. 

هواوی میت 20

لازم است قبل از طرح موضوع قیمت‌ها، نکته‌ی مهمی را در نظر داشته باشید. قیمت‌های مورد نظر، قیمت پیشنهادی توزیع‌کنندگان سخت‌افزاری به خرده‌فروشی‌ها است. به‌همین دلیل، معمولا در نهایت مصرف‌کنندگان می‌توانند محصول را با قیمتی بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار بیشتر از بازار تهیه کنند. یکی از نکات جالبی که در مورد جدول قیمت‌ها وجود دارد این است که قیمت‌ها برحسب فرانک سوئیس برای PhoneArena ارسال شده‌اند. قیمت پایه‌ی Huawei Mate 20، از ۸۰۵ دلار برابر با 799 فرانک سوئیس آغاز می‌شود. این بدین معنی است که مصرف‌کنندگان باید انتظار داشته باشند تا این نسخه‌ی میت ۲۰  را با قیمتی در حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ دلار از بازار خریداری کنند. با نگاهی به جدول قیمت‌ها متوجه می‌شوید که برچسب قیمت مربوط به میت ۲۰ هواوی با ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت است. متاسفانه، ظرفیت حافظه‌ی رم این گوشی هوشمند مشخص نشده است. البته با توجه به نسخه‌های قبلی گوشی‌های هوشمندHuawei، احتمال آن می‌رود که این مدل، ظرفیت حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی داشته باشد. در هر صورت، انتظار می‌رود هواوی میت ۲۰ در رنگ‌های مشکی، آبی و شفقی به بازار عرضه شود.

هواوی میت 20

با توجه به اطلاعات فاش‌شده، قیمت پایه‌ی Mate 20 Pro هواوی نیز از ۱۰۱۰ دلار برابر با ۹۹۹ فرانک سوئیس آغاز می‌شود. این بدین معنی است که مصرف‌کنندگان می‌توانند میت ۲۰ پرو را با شروع قیمت ۱۱۰۰ دلار خریداری کنند. این نسخه‌ نیز همانند مدل معمولی، از ظرفیت حافظه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. البته انتظار می‌رود که میت ۲۰ پرو با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و در رنگ‌های مشکی، آبی و شفقی به بازار عرضه شود. 

برای مشخص‌شدن صحت و سقم اعداد و ارقام باید تا ۱۶ اکتبر برابر با ۲۴ مهرماه منتظر بمانیم تا همه‌چیز روشن شود.پیشتر گفته شدکه میت ۲۰ هواوی ۲۴ مهرماه در لندن رونمایی می‌شود. در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت گوشی به بخش دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات