ویدئوی جدیدی از میت 20 پرو هواوی پیش از رونمایی رسمی منتشر شد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ویدئوی تبلیغاتی جدیدی از میت ۲۰ پرو هواوی، پیش از زمان رونمایی رسمی به‌اشتراک گذاشته شد که شباهت زیادی به ویدئوی قبلی فاش‌شده از این گوشی هوشمند دارد.
تبلیغات

براساس آخرین خبرها، قرار است هواوی در تاریخ ۲۴ مهرماه رویداد رونمایی برگزار کند. پیشتر نیز گفته شده بود که هواوی دعوت‌نامه‌ی مراسم رونمایی از میت ۲۰ در ۲۴ مهر را برای رسانه‌ها ارسال کرده است. 

پیش از رونمایی رسمی گوشی هواوی میت ۲۰ پرو، در تاریخ اول سپتامبر برابر با ۱۰ شهریور ماه، ویدئویی از طریق Concept Creator به‌اشتراک گذاشته شد، که این گوشی هوشمند را نشان می‌داد. اکنون بعد از گذشت حدود یک‌ماه و نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی رسمی، ویدئوی تبلیغاتی دیگری از هواوی میت ۲۰ پرو به‌اشتراک گذاشته شده است که تفاوت چندانی با ویدئوی قبلی ندارد. هر دو ویدئو در این خبر منتشر شده است تا بتوانید تفاوت محتوای آنها را مشاهده کنید. پیشتر نیز ویدئوی جدیدی از هواوی میت ۲۰ پرو با طراحی ماژول دوربین مربع شکل به‌اشتراک گذاشته شد. 

با نگاهی به طراحی هر دو گوشی هواوی میت ۲۰، متوجه تغییر زبان طراحی هواوی در محصولات جدیدش می‌شویم. تاکنون خبرهای فاش‌شده‌ی بسیاری در مورد هواوی میت ۲۰ و هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شده است. در نتیجه برای آنکه بتوانیم در مورد طراحی این دو گوشی هوشمند صحبت کنیم، با فقدان اطلاعات مواجه نیستیم. ویدئوی فاش‌شده‌ی جدید نیز به‌خوبی مجموعه‌ای از همه‌ی اطلاعات به‌اشتراک گذاشته‌شده‌ی قبلی را نشان می‌دهد. البته پیشتر نیز، نخستین تصاویر رسمی از هواوی میت ۲۰ پرو فاش شد. در قسمتی از ویدئو، متنی مشاهده می‌کنید که اشاره به ظرفیت حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی دارد. همچنین همان‌طور که انتظار می‌رود، محصولات بعدی هواوی قرار است با تراشه‌ی کرین ۹۸۰ هواوی به بازار عرضه شوند.

پیشتر گفته شده بود که هواوی میت ۲۰ پرو مجددا با بریدگی بزرگ و نمایشگر خمیده رویت شده است. در ادامه و در خبرهای دیگری جزئیات دقیق‌تر از بریدگی بالای نمایشگر میت ۲۰ پرو هواوی در تصویر جدید فاش شد. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که هر دو گوشی هواوی Mate 20 و هواوی Mate 20 Pro دارای بریدگی بالای نمایشگر (ناچ) هستند. با این تفاوت که بریدگی بالای نمایشگر یا ناچ هواوی میت ۲۰ معمولی، بسیار کوچک و شبیه به قطره است؛ در حالیکه بریدگی بالای نمایشگر هواوی میت ۲۰ پرو، بزرگتر است. 

البته ممکن است چنین طراحی در بازارهای اروپایی زیاد طرفدار نداشته باشد؛ هرچند پیشتر گفته شده بود که هواوی میت 20 لایت در آلمان و لهستان پیش فروش شده است. لذا باید ببینیم مدل غیر پرو در کدام بازارها در دسترس قرار خواهد گرفت.  

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات