شیائومی ردمی نوت 6 پرو در آستانه معرفی در خرده‌فروشی علی اکسپرس به فروش گذاشته شد

سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در فاصله‌ی اندک باقیمانده تا معرفی رسمی شیائومی ردمی نوت ۶ پرو، این گوشی با مشخصات کامل، تصاویر و قیمت در خرده‌فروشی علی‌اکسپرس به فروش گذاشته شد.
تبلیغات

در حالی که هم‌اکنون شایعات مربوط به گوشی میان‌رده‌ی بعدی شیائومی به نام ردمی نوت ۶ پرو در حال انتشار است، خرده‌فروشی در فروشگاه علی‌اکسپرس به‌تازگی این گوشی هوشمند را برای فروش قرار داد. این دستگاه با مشخصات کامل، تصاویر، قیمت و مهم‌تر از همه نسخه‌ی جهانی آن با پشتیبانی از بیش از ۷۰ زبان و به‌همراه سرویس‌های گوگل و به‌روزرسانی‌های OTA در خرده‌فروشی یادشده لیست شده است.

Xiaomi Redmi Note 6 Pro / شیائومی ردمی نوت 6 پرو

شیائومی ردمی نوت ۶ پرو با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶ کوالکام در خرده‌فروشی علی‌اکسپرس برای فروش گذاشته شده است؛ در حالی که قبلا برخی گزارش‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ برای این گوشی نام برده بودند. این نسخه از میان‌رده‌ی بعدی شیائومی از ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و شکاف میکرو SD بهره می‌گیرد. اندازه‌ی نمایشگر گوشی نیز ۶.۲۶ اینچ با بریدگی در قسمت بالا است؛ اما در قسمت مشخصات به وضوح تصویر ۱۰۸۰ × ۲۱۶۰ پیکسل اشاره شده است؛ در حالی که اگر نسبت تصویر نمایشگر ۱۹:۹ باشد، وضوح تصویر آن ۱۰۸۰ × ۲۲۸۰ پیسکل می‌شود. در نتیجه، ظاهراً نمی‌توان به اعتبار مشخصات ذکرشده چندان مطمئن بود.

Xiaomi Redmi Note 6 Pro / شیائومی ردمی نوت 6 پرو
Xiaomi Redmi Note 6 Pro / شیائومی ردمی نوت 6 پرو
Xiaomi Redmi Note 6 Pro / شیائومی ردمی نوت 6 پرو
Xiaomi Redmi Note 6 Pro / شیائومی ردمی نوت 6 پرو

ردمی نوت ۶ پرو پیش از این در تصاویری با چهار دوربین رویت شده بود و مشخصات ذکر شده برای آن در علی‌اکسپرس نیز این موضوع را تأیید می‌کند. این گوشی از دو دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسل در قسمت پشت بهره می‌گیرد و دوربین جلو آن نیز از ترکیب دوربین دوگانه‌ی ۲۰ و ۲ مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین دوم سلفی هنگام ثبت تصاویر پرتره می‌تواند به محو نمودن پس‌زمینه کمک کند. میان‌رده‌ی جدید شیائومی اندروید اوریو را با رابط کاربری MIUI 9 اجرا می‌کند، برای تأمین توان خود متکی به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همیشگی سری ردمی است و کماکان از همان درگاه قدیمی میکرو USB بهره می‌برد.

ردمی نوت ۶ پرو در چهار رنگ مشکی، آبی، رز گلد و قرمز و با قیمت تنها ۲۰۰ دلار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات