ریزر فون 2 در تاریخ ۱۸ مهرماه معرفی می‌شود

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
براساس آخرین خبرها، ریزرفون ۲ در تاریخ  ۱۰ اکتبر برابر با ۱۸ مهرماه به‌صورت رسمی در رویدادی بزرگ در هالیود معرفی می‌شود.
تبلیغات

ریزر درنظر دارد در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸مهرماه)‌ رویدادی بزرگ در هالیود برگزار کند. به همین مناسبت، دعوت‌نامه‌های را ارسال کرده است. آیا دعوت‌نامه و رویداد بزرگ هالیود خبر از رونمایی ریزرفون ۲ می‌دهد؟ 

در دعوت‌نامه‌ها، طراحی کلی مستطیلی‌شکلی دیده‌ می‌شود که یادآور اولین گوشی ریزرفون است. به‌نظر می‌رسد شرکت سازنده، قصد داشته است که با طراحی اولین تلفن ریزر‌فون، خبر از آمدن محصول بعدی این شرکت بدهد. به‌علاوه خبر دیگری که تصویر فاش از ریزر‌فون ۲ را نشان می‌داد، خبر از شباهت آن با گوشی نسل قبلی می دهد. در خبرهای قبلی نیز مشخص شد که ریزرفون ۲ قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر (‌۱۸ مهرماه)‌ رونمایی شود.  

ریزر فون ۲

براساس آنچه در متن دعوت‌نامه نوشته شده است، سخنرانی اصلی مدیرعامل ریزر، مین-لیانگ تان راس ساعت ۶:۳۰ آغاز خواهد شد. ۱۵ دقیقه قبل از سخنرانی مین-لیانگ تان، مراسم آغاز خواهد شد و حضار باید ۳۰ دقیقه قبل از شروع آن در سالن حضور داشته باشند.

به‌نظر می‌رسد که ماه اکتبر، خبرهای خوبی در پیش باشد. قرار است ال‌جی، پرچمدار بعدی خود یعنی ال‌جی وی ۴۰ تین‌کیو (LG V40 ThinQ) را در تاریخ ۳ اکتبر برابر با ۱۱ مهرماه معرفی کند. هواوی نیز قصد دارد در تاریخ ۱۶ اکتبر، برابر با ۲۴ مهرماه میت ۲۰ هواوی را به‌صورت رسمی رونمایی کند. گوگل نیز در تاریخ ۹ اکتبر برابر با ۱۷ مهرماه گوشی هوشمند پیکسل ۳ گوگل را رونمایی کند. اگر مراسم رونمایی Razer Phone 2 در تاریخ ۱۰ اکتبر برابر با ۱۸ مهرماه برگزار شود، ماه اکتبر شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند مختلف از برندهای مختلف خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات