تصویر فاش‌شده از ریزر فون 2 نشان از شباهت با نسل گذشته دارد

شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
براساس تصویر رندری که به‌تازگی ار ریزر فون ۲ فاش شده است، این گوشی از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل قبل خود ندارد.
تبلیغات

ریزر فون ۲، نسل دوم گوشی هوشمند ریزر تا انتهای سال جاری میلادی عرضه خواهد شد و این تنها خبر تایید‌شده از جانب شرکت سازنده‌ی این گوشی به‌حساب می‌آید. ما همچنین به‌لطف بنچمارک‌های منتشرشده، از برخی از مشخصات این گوشی اطلاع داریم. اکنون نخستین تصویر رندر مطبوعاتی از نسل دوم ریزر منتشر شده است که ظاهر کلی گوشی را نشان می‌دهد.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌شود، ریزر فون ۲ (سمت راست) با ریزر فون اصلی (سمت چپ) که سال گذشته معرفی شد، شباهت بسیار زیادی دارد و تشخیص آن‌ها از یکدیگر به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. در نتیجه، اگر منتظر تغییرات بزرگی در طراحی نسل دوم ریزر بودید، احتمالا به‌شدت ناامید خواهید شد.

Razer Phone 2 vs Original

به‌طرز عجیبی به‌نظر می‌رسد که حاشیه‌های کناری در مدل جدید ریز قدری ضخیم‌تر از حاشیه‌های کناری نمایشگر در نسل پیشین است. به‌طور معمول، گوشی‌های نسل بعد در دنیای موبایل رویه‌ی متضادی را در پیش می‌گیرند و معلوم نیست چرا ریزر دست‌کم همان حاشیه‌های پیشین را حفظ نکرده است. در هر حال، اگر به‌دقت به تصویر رندر نظاره کنید، می‌توانید دریابید که مکان قرارگیری دوربین سلفی در نسل دوم اندکی تغییر کرده است.

در طرف دیگر، Razer Phone 2 براساس شایعات مجهز به جلوه‌های LED رنگی خواهد بود؛ در نتیجه اعلان‌های گوشی می‌توانند بسیار رنگارنگ باشند. همچنین انتظار می‌رود که درون گوشی شاهد به‌کارگیری پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام به‌همراه ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۵‍۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی باشیم. دستگاه منتسب به ریزرفون ۲ که در بنچمارک رویت شده بود، اندروید ۸.۱ اوریو را اجرا می‌کرد؛ اما امیدوار هستیم که نسل دوم گوشی ریزر در نهایت به‌همراه اندروید ۹ روانه‌ی بازار شود.

با توجه به تاریخ قابل مشاهده در نمایشگر گوشی در تصویر رندر، می‌توان احتمال داد که از ریزر فون ۲ در ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات