ال جی دیسپلی دومین تأمین‌کننده نمایشگرهای OLED آیفون می‌شود

جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها، اپل قصد دارد علاوه‌بر سامسونگ دیسپلی، ال‌جی دیسپلی را نیز به‌عنوان تأمین‌کننده‌ی دوم نمایشگرهای آیفون انتخاب کند.
تبلیغات

به گزارش رویترز، به نقل از الکترانیک تایمز، ال جی دیسپلی به‌عنوان دومین تأمین‌کننده‌ی نمایشگرهای OLED در آیفون‌های اپل برگزیده شده است.

سامسونگ دیسپلی که بخشی از شرکت سامسونگ الکترانیکس به حساب می‌آید؛ تا پیش از این، تنها تأمین‌کننده‌ی نمایشگرهای OLED برای استفاده در آیفون بود.

گفتنی است تاکنون سخنگوی ال‌جی دیسپلی و نماینده‌ی Apple در کره‌ی جنوبی از هرگونه اظهار نظر در این رابطه خودداری کرده‌اند.

اپل روز چهارشنبه از بزرگترین آیفون خود تا به‌امروز (آیفون XS مکس) و سری چهارم ساعت‌های هوشمند خود با قابلیت تشخیص مشکلات قلبی رونمایی کرد تا در بازار نسبتا راکد گوشی‌های هوشمند، کاربران را به خرید دستگاه‌های گران‌قیمت خود دعوت کرده باشد.

یکی از روزنامه‌های کره‌ی جنوبی به نقل از منبعی ناشناس مدعی شده است که نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED ساخت ال‌جی اخیرا مورد تعدادی از آزمون‌های سنجش کیفی اپل قرار گرفته‌اند.

چنانچه این ادعا صحت داشته باشد و اپل شرکت LG Display را که زیرمجموعه‌ی ال‌جی الکترانیکس محسوب می‌شود، به عنوان تأمین‌کننده‌ی دوم نمایشگرهای خود برگزیده باشد؛ شرکت کره‌ای جایگاه مستحکمی در بازار نمایشگرهای OLED پیدا خواهد کرد.

ال‌جی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان پنل‌های LCD در جهان است؛ اما بازار نمایشگرهای کریستال مایع به‌دلیل ورود رقبای چینی و کاهش قیمت فراوان، سودآوری چندانی ندارد؛ به همین دلیل، شرکت کره‌ای برای احیای کسب‌و‌کار خود چشم به بازار نمایشگرهای OLED بسته است. عقد قرارداد با شرکت بزرگی چون اپل می‌تواند گامی بزرگ در این راستا محسوب شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات