ال‌ جی ظاهرا از پس ساخت نمایشگر اولد آیفون برنمی‌آید

شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل قصد دارد علاوه بر سامسونگ، با شرکت ال‌جی نیز در تولید صفحه نمایش‌ اولد آیفون‌ وارد مذاکره شود؛ اما شنیده‌ها حاکی از آن هستند که این کمپانی کره‌ای از پس تولید این نمایشگرها برنمی‌آید.
تبلیغات

اپل درصدد است برای تأمین نمایشگر آیفون، غیر از سامسونگ با تولیدکننده‌ی دیگر نیز همکاری کند. با این حال وال استریت ژورنال گزارش می‌دهد که تلاش برای وارد کردن نمایشگر اولد ال‌جی به خط تولید محصولات اپل، مسائل مربوط به ساخت را تحت تأثیر قرار داده است. طبق گزارش‌ منتشرشده، ظاهرا اپل تردید دارد که آیا ال‌جی به‌عنوان دومین شرکت سازنده نمایشگر اولد در جهان، در این زمینه موفق خواهد شد یا خیر.

تحلیل‌گران برای ماه‌های متوالی است که هشدار می‌دهند اپل علاوه بر سامسونگ، نیاز فوری به تأمین‌کننده‌ی دیگری در حوزه تولید صفحه نمایش‌ اولد برای آیفون‌ دارد. در حال حاضر اپل از صفحه نمایش اولد سامسونگ در آیفون ۱۰ بهره گرفته است؛ اما وابستگی به یک تأمین‌کننده به این معنی است که سامسونگ بر قیمت‌گذاری صفحه نمایش‌هایی که اپل خریداری می‌کند، نظارت دارد و هیچ جایگزینی برای آن نیست.

ال‌جی از نمایشگر اولد در وی 30 استفاده کرده است که ظاهرا از کیفیت چندانی برخوردار نیست. این شرکت همچنین گوگل پیکسل 2 ایکس ال را به صفحه نمایش اولد مجهز کرده است؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا خریداران این گوشی هوشمند به کیفیت خوبی دسترسی خواهند داشت یا خیر.

ال‌جی در حوزه ساخت صفحه نمایش‌ اولد برای تلویزیون پیشرو است؛ اما ظاهرا تلاش می‌کند که این تجربه را به نمایشگرهای کوچک‌تر گوشی هوشمند نیز منتقل کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات