تاریخ رونمایی از پیکسل 3 گوگل مشخص شد

جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل اخیرا دعوت‌نامه‌ی برگزاری رویدادی را برای رسانه‌ها ارسال کرده که به‌احتمال بسیار زیاد، همان رویداد رونمایی از پیکسل ۳ است.
تبلیغات

گوگل اخیرا دعوت‌نامه‌های مربوط به رویدادی در تاریخ نهم اکتبر (۱۷ مهر) را برای رسانه‌ها ارسال کرده است که به‌احتمال بسیار زیاد، قصد دارد طی آن از پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ ال که اطلاعات زیادی از آن‌ها فاش شده است، رونمایی کند. گفتنی است که در این دعوت‌نامه، تصویر گیف کوتاهی گنجانده شده است که سرنخ چندانی در رابطه با برنامه‌های گوگل برای این رویداد در دسترس قرار نمی‌دهد؛ در گیف یادشده عبارت «I <3 NY» به‌چشم می‌خورد که به‌شکلی زیرکانه به گوشی پیکسل ۳ اشاره دارد.

پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال سومین نسل از گوشی‌های سری پیکسل گوگل هستند که ساخت آن‌ها در سال ۲۰۱۶ تایید شد. طی چند هفته‌ی اخیر و به‌لطف دسترسی‌ پیدا کردن برخی افراد به این گوشی‌ها، شاهد لو رفتن اطلاعات بسیار زیادی از آن‌ها بوده‌ایم و این باعث می‌شود تقریبا بدانیم که گوگل می‌خواهد چه‌محصولی را در رویداد نهم اکتبر معرفی کند. 

طبق اطلاعات اخیر، دو گوشی جدید گوگل قرار است دارای پنل پشتی شیشه‌ای برای پشتیبانی از فناوری شارژ سریع باشند؛ به‌علاوه گفته می‌شود که Google Pixel 3 XL دارای بریدگی بزرگی در بالای نمایشگر خواهد بود. هر دو پیکسل جدید گوگل از دوربین سلفی دوگانه بهره خواهند برد و در قسمت پشتی، تنها یک دوربین به‌عنوان دوربین اصلی خواهند داشت.

لو رفتن اطلاعات مربوط به پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ ال قطعا نمی‌تواند از جذابیت رویداد مهرماه گوگل بکاهد؛ چرا که انتظار می‌رود این شرکت همچون سال پیش طی این رویداد از محصولات جدیدی رونمایی کند. این شرکت سال گذشته در جریان رویدادی مشابه محصولات جذابی نظیر پیکسل‌بوک، هوم مینی، هوم مکس، پیکسل بادز و دوربین کلیپس رونمایی کرده بود.

با در نظر گرفتن این موضوع، باید انتظار معرفی محصولات جدیدی را در رویداد ۱۷ مهر داشته باشیم. 

دیدگاه شما در این زمینه چیست؟

تمامی اخبار و مقالات مربوط به گوشی‌های جدید گوگل را در صفحه‌ی پیکسل ۳ در زومیت مطالعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات