انشار ویدئویی از گوشی کشویی لنوو با نمایشگر بدون حاشیه

پنج‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هفته‌ی گذشته لنوو ویدئویی از طرح یک گوشی کشویی منتشر کرده بود که حاشیه‌های نمایشگر آن نیز بسیار ناچیز بودند. اما حال شاهد انتشار ویدئویی از پیش‌نمونه‌ی واقعی این محصول هستیم.
تبلیغات

به‌تازگی ویدئویی منتسب به گوشی آینده‌ی لنوو در کانال MySmartPrice در یوتیوب منتشر شده است؛ هرچند منبع اصلی این ویدئو شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو است. این گوشی زد ۵ پرو (Z5 Pro) نام دارد و دارای نمایشگری با حاشیه‌های حداقلی و اسکنر اثرانگشت یک‌پارچه با نمایشگر است.

هرچند استفاده از حسگر اثرانگشت یک‌پارچه با نمایشگر و به حداقل رساندن حاشیه‌ها به‌نوبه‌ی خود جذاب هستند؛ اما Lenovo پا را از این نیز فراتر گذاشته و برای گوشی از طراحی کشویی نیز استفاده کرده است.

دو شرکت چینی اوپو و ویوو نیز پیش از این دست به معرفی گوشی‌های دارای نمایشگر بدون حاشیه زده‌اند. این دو شرکت برای حذف کامل حاشیه‌ها دست به ابتکارات جالبی زده‌اند و از دوربین متحرکی استفاده می‌کنند که از یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند. اما شیائومی و لنوو راهکار متفاوتی را به‌کار برده‌اند و از مکانیزم کشویی دستی استفاده می‌کنند.

هرچه بیشتر به ایده‌ی گوشی‌های فاقد حاشیه نزدیک‌تر می‌شویم، شرکت‌ها نیز دست به ابداعات و خلاقیت‌های بیشتری می‌زنند تا ضمن ارائه‌ی طرح‌های جذاب، اجزای حیاتی گوشی‌های هوشمند را همچنان حفظ کنند.

در انتها می‌توانید ویدئوی منتشر شده را مشاهده کنید. پیشاپیش بابت کیفیت پایین ویدئو عذرخواهی می‌کنیم.

تماشای ویدئو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات