وان پلاس 6 تی سال جاری عرضه خواهد شد

شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان پلاس 6 تی، گوشی جدید شرکت وان پلاس است که به‌تازگی موفق به دریافت گواهی از رگولاتوری روسیه شده است.
تبلیغات

وان پلاس 6T گوشی بعدی شرکت وان پلاس است که هفته‌ی گذشته جزئیاتی از آن منتشر شد و «افراد مطلع از خط‌مشی وان پلاس در عرضه‌ی گوشی» اذعان داشتند که این گوشی توسط اپراتور T-Mobile در آمریکا عرضه خواهد شد. حال بر اساس اطلاعات جدیدی که از منابع رسمی به‌دست آمده است، می‌دانیم که این گوشی واقعا وجود خارجی داشته و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای پیش نیاید، در سال جاری رونمایی خواهد شد.

گوشی مورد بحث با شماره مدل OnePlus A6013 اخیرا توسط کمیته‌ی اقتصادی اوراسیا مورد تأیید قرار گرفته است. با این وجود، هیچ اطلاعات رسمی از مشخصات داخلی OnePlus 6T در دست نیست و گواهی سازمان فوق صرفا موجودیت این گوشی را اثبات می‌کند.

بر اساس گزارش‌هایی که پیشتر منتشر شده بود، اپراتور T-mobile احتمالا این گوشی را به قیمت ۵۵۰ دلار خواهد فروخت؛ قیمتی که تنها ۲۰ دلار از قیمت نسخه‌ی قبلی بیشتر است. در خصوص سخت‌افزار، احتمال استفاده از اسنپدراگون ۸۴۵ و ۶ یا ۸ گیگابایت رم بسیار زیاد است.

از آن‌جایی که وان پلاس متعلق به شرکت اوپو است، معمولا بسیاری از مشخصات گوشی‌های آن با گوشی‌های اوپو مشابهت دارد. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که وان پلاس 6T مانند اوپو R17 Pro دارای نمایشگر امولد ۶.۴ اینچ، دوربین اصلی دوگانه‌ی ۱۲ و ۲۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی باشد. از تفاوت‌های عمده‌ی دو مدل ذکرشده می‌توان به پردازنده‌ی آن‌ها اشاره کرد؛ چرا که اوپو R17 Pro از اسنپدراگون ۷۱۰ بهره می‌برد، اما انتظار می‌رود وان پلاس 6T به اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز باشد.

در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری در خصوص این پرچمدار جدید منتشر خواهد شد و احتمالا تاریخ رونمایی از آن به‌زودی اعلام می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات