بیانیه سامسونگ پیرامون شایعات مربوط به مشخصات گلکسی نوت 9

پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چند ساعت مانده به زمان رونمایی گلکسی نوت ۹، سامسونگ یک بیانیه‌ی مطبوعاتی، پیرامون شایعات منتشر‌شده درباره‌ی مشخصات پرچمدار خود منتشر کرد.
تبلیغات

سامسونگ در تاریخ ۹ آگوست برابر با ۱۸ مردادماه درد رویدادی بزرگ، گلکسی نوت ۹، پرچمدار جدید خود را معرفی می‌کند. پوشش زنده زومیت از رویداد رونمایی از گلکسی نوت ۹ سامسونگ، پنجشنبه ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود.

معمولا سامسونگ تا لحظه‌ی آخر هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد محصولی که قصد دارد رونمایی کند، ارائه نمی‌دهد و حتی شایعات و خبرهای غیررسمی را تایید یا تکذیب نمی‌کند. چند روز قبل، تصویر رندر و ویدیوی رسمی گلکسی نوت ۹ سامسونگ به‌ اشتباه منتشر شد. پیش از آن نیز خبرهای مختلفی در مورد گلکسی نوت ۹ منتشر شده است. ظاهرا امسال سامسونگ دست به اقدام عجیبی زده و با اینکه تنها چند ساعت به زمان رونمایی رسمی پرچمدار بعدی، باقی‌ نمانده است، در مورد شایعات مطرح‌شده درباره‌ی گلکسی نوت ۹، بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشر کرده است.

سامسونگ در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود از سه ویژگی گلکسی نوت ۹ گفته است که بیش از بقیه در خبرهای منتشرشده‌ی غیررسمی دست روی آنها گذاشته شده بود. سامسونگ در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود تنها اشاره کرده است که طول عمر باتری گوشی هوشمند پرچمدار بعدی سامسونگ، برابر با یک روز کامل خواهد بود و به هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری در مورد ظرفیت باتری اشاره نکرده است.

Galaxy Note 9

در قسمت دیگری از بیانیه‌ی مطبوعاتی، Samsung اعلام کرده است که حافظه‌ی داخلی Galaxy Note 9 بیشتر از گلکسی نوت ۸ خواهد بود و درنهایت صحبتی هم از نسخه‌ی اندرویدی بازی محبوب چندنفره‌ی Fortnite مطرح شده که خبر از تمرکز بالای پرچمدار بعدی سامسونگ بر گیمینگ می‌دهد.

البته سامسونگ ظرفیت حافظه‌ی گلکسی نوت ۹ را به‌صورت دقیق مشخص نکرده است. گلکسی نوت ۸ با پایه‌ی حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و حداکثر حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شد. انتظار می‌رود گلکسی نوت ۹ با ظرفیت دو برابری، با پایه‌ی ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه‌ی حداکثر ۲۵۶ گیگابایت رونمایی شود. در حال حاضر، پیش‌سفارش گوشی هوشمند و لوازم جانبی آن امکان‌پذیر است. به‌نظر می‌رسد بهترین راه برخورد سامسونگ با این شایعات، تنها رونمایی از گوشی هوشمند جدید است و هیچ‌گونه بیانیه‌ی مطبوعاتی در این شرایط نمی‌تواند وضعیت را روشن کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات