آنر نوت 10 به گفته‌ی رئیس آنر تا پایان سال عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ژائو مینگ، رئیس آنر، با انتشار مطلبی در صفحه‌ی شخصی خود در شبکه‌ی ویبو، عرضه‌ی گوشی آنر نوت ۱۰ را تأیید کرد.
تبلیغات

هواوی، پس از آن‌که سال گذشته از ارائه‌ی آنر نوت ۹ صرف نظر کرد، تصمیم گرفته است امسال خانواده‌ی آنر نوت را احیا کرده و در آینده‌ی نزدیک آنر نوت ۱۰ را معرفی کند. این خبر که تاکنون شکل شایعه داشت، با تأیید ژائو مینگ، رئیس آنر، رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت.

ژائو مینگ طی انتشار نوشته‌ای در صفحه‌ی ویبوی خود گفت که شرکت آنر نزدیک به دو سال است که در حال کار روی این گوشی است. این گفته علاوه بر توجیه عدم عرضه‌ی آنر نوت ۹، به کاربران این نوید را می‌دهد که به زودی شاهد رونمایی رسمی از آنر نوت ۱۰ خواهند بود. آن‌طور که از ترجمه‌ی گفته‌های رئیس آنر برمی‌آید، ظاهرا در کنار گوشی جدید محصولات دیگری نیز توسط آنر عرضه خواهند شد.

ژائو مینگ

متأسفانه، مطلب منتشرشده اطلاعات زیادی در مورد دستگاه ارائه نمی‌کند و فقط به این موضوع اشاره دارد که باید در آینده‌ی نزدیک منتظر رونمایی از آنر نوت ۱۰ باشیم؛ اما بر اساس آن‌چه که از گزارش‌های قبلی می‌دانیم، آنر نوت ۱۰ به نمایشگری ۶.۹ اینچی از نوع سوپر امولد شرکت سامسونگ مجهز خواهد بود. همچنین با نگاهی به نسل قبلی گوشی‌های آنر یعنی آنر نوت ۸ و آنر ۸ می‌توان حدس زد که نسل جدید که احتمالا تا پایان سال عرضه می‌شود، از پردازنده‌ی قدرتمندتر کرین ۹۸۰ بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات