آنر 10 جی تی با حافظه رم 8 گیگابایتی معرفی شد

چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید گوشی‌ هوشمند از سری آنر با نام Honor 10 GT رونمایی شد که از وجود ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد.
تبلیغات

هواوی ساعاتی پیش نسل جدید گوشی‌ هوشمند خود از سری آنر را رونمایی کرد، Honor 10 GT در بین تمام گوشی‌های هوشمند این شرکت با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی محسوب می‌شود. آنر ۱۰ ماه آوریل سال جاری در چین و در ماه می در بازار بین‌المللی عرضه شد، این گوشی هوشمند در دو نسخه با حافظه‌ی رم ۴ و ۶ گیگابایتی راهی بازار شده است.

از دیگر ویژگی‌های آنر ۱۰ جی‌تی علاوه‌بر حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی باید به صفحه‌‌نمایش ۵.۸ اینچی LCD با رزولوشن ۲٬۲۸۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل اشاره کرد، سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند نیز در کلید هوم آن جای دارد. آنر ۱۰ جی‌تی، بریدگی کوچکی در لبه‌ی بالای نمایشگر خود دارد، این بریدگی از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند که وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی را برعهده دارد.

آنر 10 جی تی

تراشه‌ی کرین ۹۷۰ در قلب آنر ۱۰ جی‌تی وظیفه‌ی پردازشی را بر عهده دارد. یک باتری با ظرفیت ۳٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعت نیز برای تامین انرژی مورد نیاز در این گوشی تعبیه شده است. هواوی در آنر ۱۰ جی‌تی با حفظ جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، از وجود درگاه USB تایپ C استفاده کرده است.

اطلاعات ارائه شده نشان از آن دارند که چینی‌ها، آنر ۱۰ جی تی را روز ۲۴ جولای (۲ مرداد) راهی بازار خواهد کرد. هرچند هنوز قیمت این گوشی‌هوشمند مشخص نشده، اما با توجه به قیمت آنر ۱۰، انتظار می‌رود آنر ۱۰ جی‌تی کمی گران‌تر از آنر ۱۰ با قیمتی بالاتر از ۳۹۱ دلار به فروش برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات