مشخصات ویوو نکس و نکس اس به‌صورت تصادفی منتشر شد

جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مشخصات دو گوشی جدید ویوو به نام‌های NEX و NEX S به‌صورت تصادفی روی وب‌سایت این شرکت منتشر شد؛ یکی از این محصولات حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد داشت.
تبلیغات

تاکنون شایعات بسیاری در مورد گوشی‌های هوشمند آتی ویوو منتشر شده است؛ محصولاتی که بر اساس گوشی هوشمند مفهومی اپکس (APEX) طراحی شده‌اند و انتظار می‌رود در تاریخ ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) معرفی شوند. منبع آخرین شایعات درباره‌ی محصولات مورد انتظار ویوو وب‌سایت رسمی این شرکت است؛ بنابراین احتمال درستی آن‌ها بیش از پیش قوت می‌گیرد.

ویوو نکس اس/vivo nex s

ویوو نکس اس

دو گوشی هوشمند NEX S و NEX به‌صورت اتفاقی برای مدت کوتاهی در وب‌سایت رسمی ویوو قرار گرفتند که این اتفاق باعث فاش‌ شدن تمام اطلاعات مربوط به این دو گوشی شد؛ اطلاعات فاش‌شده، آخرین گزارش‌ها را که براساس آن‌ها ویوو نکس اس در واقع نسخه‌ی پیشرفته‌تر این خانواده و ویوو نکس کمی ضعیف‌تر است، تأیید می‌کنند.

vivo nex and nex s/ویوو نکس و نکس اس

گوشی ویوو نکس و نکس اس (چپ) 

ویوو نکس اس به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، صفحه نمایش بزرگ ۶.۵۹ اینچی با دقت تصویر ۲۳۱۶x۱۰۸۰ پیکسل و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است؛ در قسمت پشت دستگاه یک جفت دوربین ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی و در قسمت جلو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی پاپ‌آپ برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدئویی وجود دارد و حسگر اثر انگشت با نمایشگر یکپارچه شده است.

نسخه‌ی به‌صرفه‌تر به چیپ اسنپدراگون ۷۱۰ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است؛ اما در سایر مشخصات مشابه نسخه گران‌تر خواهد بود؛ با این تفاوت که حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی قرار خواهد داشت. متأسفانه قیمت نکس اس تحت تأثیر ویژگی حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود؛ همچنین از وجود دوربین سلفی پاپ‌آپ در مدل پایه و اینکه تنها در مدل نکس اس وجود خواهد داشت یا خیر، مطمئن نیستیم. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشرشده از این محصولات را مشاهده کنید:

ویوو نکس اس / vivo nex s
ویوو نکس اس / vivo nex s
ویوو نکس اس / vivo nex s
vivo nex/ویوو نکس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات