بخش تولید گوشی‌های هوشمند لنوو در موتورولا ادغام می‌شود

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
لنوو قصد دارد تا براساس برنامه‌ی تدوین شده برای این کمپانی بخش تولید گوشی‌های هوشمند خود را در موتورولا ادغام کرده و دیگر محصولاتی نظیر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را تحت برند لنوو تولید نکند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

لنوو قصد دارد تا بخش تولید گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود را در موتورولا که آن نیز تحت تملک این کمپانی قرار دارد، ادغام کند. لنوو اعلام کرده که پس از ادغام دیگر گوشی‌ها و تبلت‌هایی با برند لنوو روانه‌ی بازار نشده و همه‌ی محصولات تحت برند موتورولا راهی بازار خواهد شد.

در واقع نام موتورولا همچنان در قالب محصولاتی روانه‌ی بازار خواهد شد و این کمپانی به عنوان یکی از بخش‌های لنوو به کار خود ادامه خواهد داد. براساس اطلاعات ارائه شده نام موتو (Moto) برای نام گذاری ابزار‌های گوشی‌های هوشمند رده بالای کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این گوشی‌های هوشمند با برند Moto by Lenovo روانه‌ی بازار خواهند شد تا نامی از لنوو نیز در پشت این گوشی‌های هوشمند رده بالا وجود داشته باشد. گوشی‌های هوشمند Vibe نیز به عنوان محصولاتی رده پایین روانه‌ی بازار خواهند شد. پس از آنکه نام موتورولا روی این گوشی های هوشمند رده پایین نقش بست، لنوو این محصولات را روانه‌ی بازار آمریکا نیز می‌کند. البته این مهم در سال جاری میلادی اتفاق نیفتاده و انتظار می‌رود در سال‌های بعدی شاهد این موضوع باشیم.

موتورولا در زمان حیات خود به عنوان یک کمپانی مستقل گوشی‌های هوشمند بسیار خوبی را روانه‌ی بازار کرد. موتورولا پس از آنکه با مشکلاتی روبرو شد، توسط گوگل و با پرداخت ۱۲.۵ میلیارد دلار خریداری شد. حال آنکه لنوو نیز این کمپانی را در سال ۲۰۱۴ میلادی با دریافت ۳.۲ میلیارد دلار را تصاحب کرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که گوگل پتنت‌های موتورولا را به لنوو نفروخته و همچنان در اختیار دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات