نوکیا ایکس ۲۶ اردیبهشت رونمایی می‌شود

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش‌های منتشر شده در چین، اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد در تاریخ ۲۶ اردیبهشت رسما از گوشی جنجالی نوکیا ایکس رونمایی کند.
تبلیغات

شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال، صاحب امتیاز برند نوکیا، اخیرا رویداد تبلیغاتی ۶ روزه‌ای را (از ۲۷ آوریل تا دوم می) در چین ترتیب داده است که در آن ضمن مرور تاریخچه‌ی نوکیا، دستگاه‌های جدید خود مانند نوکیا ۳۳۱۰ 4G و نوکیا ۸۱۱۰ 4G را به نمایش گذاشته است.

اما علاوه بر این، آن‌ها از یک دستگاه جدید و نامشخص نیز به طور مبهم رونمایی کرده‌اند. دستگاهی که به اعتقاد بسیاری همان نوکیا ایکس است؛ چرا که دور تا دور محوطه‌ی نمایش این دستگاه را بنرهای نوکیا ایکس گرفته است. افرادی که از این گوشی بازدید می‌کنند، می‌توانند آن را در دست گرفته و با آن عکس بگیرند؛ اما دستگاه قفل بوده و دیدن مشخصات آن امکان‌پذیر نیست. اچ‌ام‌دی این اقدام را برای بالا بردن اشتیاق و کنجکاوی کاربران نسبت به دستگاه بعدی نوکیا که با بریدگی بالای نمایشگر، انجام داده است.

البته بالا بردن اشتیاق ایرادی ندارد؛ به شرط این‌که در نهایت آن‌چه که رونمایی می‌شود مأیوس کننده نباشد. اچ‌ام‌دی به تازگی در صفحه‌ی رسمی خود در ویبو رندری را از یک دستگاه نوکیا منتشر کرده که دارای بریدگی بالای صفحه است. همراه این عکس، نوشته‌ای وجود دارد که از انتشار اخبار بیشتر در ۱۶ می خبر می‌دهد. همچنین دعوت‌نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی چین دست به دست می‌شود که مربوط به رویداد نوکیا در تاریخ ۱۶ می است. تصویر این دعوت‌نامه در قسمت بالا برشی مشابه بریدگی نمایشگرهای موبایل دارد.

نوکیا ایکس

با وجود این‌که پیش‌تر گفته شده بود که نوکیا ایکس در ۷ اردیبهشت معرفی می‌شود، به نظر می‌رسد این گوشی در ۲۶ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. این تاریخ تقریبا مصادف است با رونمایی گوشی وان پلاس ۶ در اروپا که بر اساس گزارش‌ها قرار است ۲۵ اردیبهشت معرفی شود. همزمانی این دو رویداد می‌تواند معنی‌دار باشد. نظر شما کاربر زومیت چیست؟

برای مشاهده‌ی تصاویر واقعی فاش شده از نوکیا ایکس می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات