بازگشت احتمالی گوشی های سری N نوکیا

شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از جدی شدن خبرهایی مبنی بر بازگشت گوشی‌های سری X نوکیا، به‌نظر می‌رسد باید منتظر حیات مجدد گوشی‌های سری N نیز باشیم.
تبلیغات

اگر آرزو می‌کردید گوشی‌های سری N نوکیا دوباره سر از خاک بیرون آورند، ممکن است آرزوی شما در حال تبدیل شدن به واقعیت باشد. شرکت فنلاندی اچ‌ام‌دی گلوبال که گوشی‌های نوکیا را تولید می‌کند خبر از بازگشت سری X داده بود؛ اما به نظر می‌رسد پس از سری X، نوبت سری N باشد.

حساب کاربری اچ‌ام‌دی گلوبال در شبکه‌ی اجتماعی ویبو تصویری به یادبود معرفی اولین گوشی‌های سری N منتشر کرده است. فنلاندی‌ها روز هفتم اردیبهشت ۱۳۸۴ (۲۷ آوریل ۲۰۰۵)، در کنفرانس مطبوعاتی خود در آمستردام از سه گوشی N70، N90 و N91 پرده‌برداری کردند.

اما پست منتشرشده توسط اچ‌ام‌دی گلوبال با یک دعوت‌نامه همراه است که احتمالا به رونمایی از یک گوشی همراه جدید مربوط می‌شود. شایعات اخیر به معرفی گوشی جدید اچ‌ام‌دی گلوبال موسوم به نوکیا X6 اشاره می‌کنند؛ اما آیا این امکان وجود دارد که فنلاندی‌ها در کنار X6، از گوشی دیگری نیز پرده‌برداری کنند؟

Nokia N8 / نوکیا N8

در تصویر منتشرشده توسط اچ‌ام‌دی گلوبال، گوشی محبوب نوکیا N8 دیده می‌شود؛ یکی از بهترین گوشی‌های سری N که به‌ خاطر دوربین باکیفیتش شناخته می‌شد. گوشی‌های سری N همیشه گوشی‌های خوبی برای عکاسی بودند و نام‌ آن‌ها با نام زایس و لنزهای باکیفیت این برند گره‌ خورده بود. نباید فراموش کنیم که اچ‌ام‌دی گلوبال نیز همکاری خود را با زایس از سر گرفته است.

آیا به نظر شما شاهد حیات مجدد گوشی‌های سری N نوکیا خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات