وان پلاس ۶ در تاریخ ۲۶ اردیبهشت رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ۶، با وجود تایید رسمی استفاده از نمایشگر با بریدگی، مشخصات سخت افزاری و حتی نسخه ویژه‌ی انتقام‌جویان، هنوز رسما رونمایی نشده است.
تبلیغات

در حال حاضر تقریبا تمامی اطلاعات مهم در مورد گوشی هوشمند وان‌پلاس ۶، شامل استفاده از نمایشگر با بریدگی، مشخصات سخت افزاری و حتی نسخه ویژه انتقام‌جویان (Avengers: Infinity War) را قبل از معرفی رسمی می‌دانیم؛ اما نهایتا امروز شرکت وان پلاس، زمان رونمایی رسمی از پرچمدار جدید خود را تاریخ ۱۶ ماه مه (۲۶ اردیبهشت)، طی برگزاری رویدادی در لندن اعلام کرد.

مراسم معرفی وان پلاس 6

حدود هزار بلیط برای علاقه‌مندان شرکت در مراسم رونمایی از این گوشی در نظر گرفته شده است، قیمت هر بلیط ۱۶ پوند یا ۱۸ یورو و چیزی در حدود ۲۲ دلار است و تا ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت لندن افزایش یافته و به ۳۰ پوند یا ۳۴ یورو، حدود ۴۲ دلار خواهد رسید؛ وان‌پلاس بلیط ورودی مراسم معرفی وان پلاس ۵ تی را ۴۰ دلار فروخت که همراه یک بسته شامل کوپن ۴۰ دلاری برای خرید لوازم جانبی این محصول بود.

OnePlus اطمینان داده است که این‌بار محصول بهتری ارائه خواهد داد. این مراسم در ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می‌شود؛ ما در زومیت شما را در جریان آخرین اخبار رویداد قرار می‌دهیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات