وان پلاس 6 در یک تیزر رسمی به نمایش گذاشته شد

چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
حساب کاربری وان‌پلاس در توئیتر با انتشار یک تیزر رسمی، نام تجاری پرچم‌دار جدیدش یعنی وان‌پلاس ۶ را تأیید کرده است.
تبلیغات

گوشی پرچم‌دار وان‌ پلاس ۶ به‌زودی معرفی خواهد شد و شرکت سازنده، به‌تازگی در یک تیزر رسمی این مدل را به نمایش گذاشته است. در تیزر رسمی ارائه‌شده توسط شرکت وان‌پلاس، خبری از نمایش طراحی جانشین وان‌پلاس ۵ تی نیست و حتی به مشخصات سخت‌افزاری آن نیز اشاره‌ای نمی‌شود؛ در این ویدیوی تبلیغاتی که تنها ۴ ثانیه به طول می‌انجامد، نام رسمی پرچم‌دار ۲۰۱۸ این شرکت چینی به‌صورت رسمی تأیید می‌شود؛ ضمن اینکه عبارت «سرعتی که بدان نیاز دارید» قابل مشاهده است. 

آنچه در این ویدیو قابل مشاهده است، می‌تواند مهر تأییدی بر شایعات گذشته در مورد وان‌پلاس ۶ باشد؛ پیش‌تر اعلام شده بود پرچم‌دار آینده وان‌پلاس با حداکثر ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و پیت لاو، رئیس وان‌پلاس، تأیید کرده است که جانشین وان‌پلاس ۵ تی با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام ارائه می‌شود. به همین جهت، «سرعتی که بدان نیاز دارید» می‌تواند به مشخصات سخت‌افزاری رده‌بالای پرچم‌دار ۲۰۱۸ شرکت وان‌پلاس اشاره کند.

البته رئیس وان‌پلاس مدعی است که پرچم‌دار آینده شرکت متبوعش در ماه ژوئن معرفی خواهد شد؛ اما با توجه به افزایش گمانه‌زنی‌ها در طی چند روز گذشته و همچنین تیزر رسمی که اخیراً توسط وان‌پلاس منتشر شده است، بعید می‌دانیم رونمایی از وان‌پلاس ۶ تا ماه ژوئن به طول بیانجامد.

تیزر وان پلاس 6

شایعات مختلفی در مورد جانشین OnePlus 5T وجود دارد؛ از جمله اینکه بسیاری گمان می‌کنند این مدل با طراحی مشابه آیفون ۱۰ ارائه خواهد شد. در واکنش به شایعات موجود، کارل پی، از مقامات رده‌بالای وان‌پلاس، ادعا می‌کند که پرچم‌دار جدید وان‌پلاس ۶ با بریدگی در بالای صفحه‌نمایش عرضه خواهد شد؛ وی نسبت به ایجاد بریدگی خوش‌بین است و آن‌را یک نقطه قوت برای پرچم‌دار آینده شرکت وان‌پلاس به شمار می‌آورد.

بریدگی پنل جلوی گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۶، ۱۹.۶۲ در ۷.۶۹ میلی‌متر بزرگی دارد که بزرگ‌تر از بریدگی نمایشگر اسنشال فون و کوچک‌تر از آیفون ۱۰ است. البته کارل پی، اطمینان داده که بریدگی بالای صفحه‌نمایش پرچم‌دار جدید وان‌پلاس به هیچ عنوان آزاردهنده نخواهد بود؛ به‌عنوان مثال در هنگام پخش فیلم، بریدگی با نمایش رنگ مشکی پوشانده می‌شود.

با توجه به تصاویری از که پرچم‌دار ۲۰۱۸ وان‌پلاس منتشر شده است، یک نسخه از این گوشی با پنل پشتی طرح چوب عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات