امکان ساخت آیفون تاشو تا ۲ سال‌ آینده

شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق ادعای یک شرکت فعال در وال‌ استریت، این امکان وجود دارد که اپل تا ۲ سال آینده آیفون تاشو عرضه کند.
تبلیغات

به‌ سبب محبوبیت بالای محصولات اپل، همواره شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره‌ی تولیدات این شرکت منتشر می‌شود. در همین راستا، به‌تازگی خبری منتشر شده است که از احتمال عرضه‌ی نسل جدید آیفون با صفحه‌نمایش تاشو تا ۲ سال آینده اطلاع می‌دهد.

وب‌سایت خبری CNBS از همکاری اپل با شریک آسیایی خود برای ساخت نسل جدید آیفون‌های این شرکت گزارش داده است.

تحلیلگر ارشد، وامسی موهان، پس از ملاقات با چندین تأمین‌کننده‌ی اپل در آسیا، یادداشتی نوشته و در آن درباره‌ی تغییرات آیفون‌های امسال و برنامه‌ی کوپرتینویی‌ها برای تولید گوشی تاشو سخن گفته است.

انتظار داریم آیفون‌های امسال که در فصل پاییز رونمایی خواهند شد، عمدتاً تغییری به خود نبینند؛ با این حال مدل OLED همان‌طور که پیش‌تر گفته شده بود، با تغییر اندازه همراه خواهد شد.همچنین بررسی‌های ما به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل در حال همکاری با یک تأمین‌کننده برای ساخت گوشی تاشو است. [این گوشی] به‌طور بالقوه توانایی تبدیل‌شدن به تبلت نیز دارد و برای رونمایی در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است.

اکتبر گذشته نیز رسانه‌ای کره‌ای از همکاری اپل با ال‌جی برای تولید پنل‌ OLED‌ تاشو گزارش داد. حال با گزارش اخیر، شایعه‌ی تولید آیفون تاشو قوت گرفته است.

تاکنون سامسونگ و لنوو نسخه‌های اولیه‌ گوشی‌هایی را به معرض نمایش قرار داده‌اند که از نمایشگر تاشو بهره می‌برند؛ اما تاکنون هیچ‌کدام از آن‌ها راهی بازار نشده‌اند. در این میان ZTE تنها شرکت نامداری بوده که اقدام به ارائه‌ی گوشی تاشو کرده است.

مایکروسافت نیز جزو شرکت‌هایی بوده که پتنت‌های بسیاری در این زمینه به ثبت رسانده است؛ از این‌رو احتمال ورود ردموندی‌ها به این حوزه چندان دور از انتظار نیست و ممکن است در آینده‌ای نزدیک شاهد عرضه‌ی دستگاهی جدید از سوی مایکروسافت با صفحه‌نمایشی تاشو باشیم.

اکنون با توجه به پتنت‌های فراوان و شایعاتِ بسیار در این مورد، به‌ نظر می‌رسد که نسل آینده‌ی گوشی‌های هوشمند در دستان نمایشگرهای تاشو قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات