زد تی ای از Axon M مجهز به دو نمایشگر و لولای میانی رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
زد تی ای پس از انتشار شایعات فراوان، گوشی هوشمند اکسون اِم را که از وجود دو نمایشگر و یک لولا برای ارتباط این دو بهره می‌برد، رونمایی کرد.
تبلیغات

زدتی‌ای اکسون ام به‌عنوان جدیدترین گوشی‌ هوشمند خود رونمایی شد. این گوشی هوشمند از وجود دو نمایشگر و یک لولا برای اتصال این دو ماژول به هم بهره می‌برند. اکسون ام را نمی‌توان گوشی‌ هوشمندی خواند که هر کاربری به دنبال خرید آن باشد. این گوشی فقط می‌تواند مورد توجه افرادی باشد که از دو گوشی هوشمند به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند و دوست دارند این دو گوشی از طریق یک لولا به هم متصل شده باشند.

زد تی ای اکسون ام

اکسون ام از وجود بدنه‌ی تمام فلزی بهره می‌برد. زدتی‌ای برای بهبود تجربه‌ی کاربری در زمان استفاده از این گوشی از آلومینیوم تراش‌خورده برای ساخت اکسون ام استفاده کرده است. مشخصات فنی این گوشی هوشمند شامل دو نمایشگر ۵.۲ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم ۴۲۶ پیکسل در هر اینچ است. زدتی‌ای از پوشش گوریلا گلس ۵ برای محافظت از نمایشگرهای این گوشی بهره برده است.

اکسون ام از اندروید ۷ بهره می‌برد و زدتی‌ای سخنی در مورد بروزرسانی این گوشی به اندروید ۸ اوریو به میان نیاورده است. تراشه‌ی اکسون ام اسنپدراگون ۸۲۱ است. این گوشی در کنار پشتیبانی از اسلات کارت میکرو SD  تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، از حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد. این گوشی از درگاه USB نوع C در کنار بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کند. باتری مورد استفاده در این گوشی، ۳۱۸۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

زد تی ای اکسون ام

زدتی‌ای از ماژول دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس تشخیص فاز بهره می‌برد. دیافراگم دوربین اکسون ام F/1.8 است و از فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم در هر ثانیه پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به فیلم‌برداری با رزولوشن اچ‌دی و نرخ ۲۴۰ فریم در ثانیه اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات