سامسونگ اولین گوشی تاشو خود را تا پایان سال عرضه می‌کند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به گزارش منابع کره‌ای، سامسونگ به دنبال عرضه‌ی اولین گوشی تاشوی خود در ماه دسامبر (آذرماه ۱۳۹۷) است.
تبلیغات

با بزرگ‌ شدن نمایشگرهای گوشی‌های هوشمند و تغییر سلیقه‌ی کاربران به استفاده از گوشی‌های بزرگ‌تر، بسیاری از شرکت‌ها به دنبال عملیاتی کردن ایده‌های خود برای پاسخ به این نیاز بازار هستند. چند ماهی از عرضه‌ی اولین گوشی تاشوی زد‌تی‌ای با نام Axon M می‌گذرد؛ این گوشی با وجود تاشو بودن در بسیاری از جنبه‌ها قابل رقابت با نمونه‌های معمولی نیست. حال بعد از چند ماه، رسانه‌های کره‌ای از شروع مرحله‌ی تولید اولین گوشی تاشوی سامسونگ در ماه نوامبر ۲۰۱۸ خبر می‌دهند. به ادعای این منابع، گوشی تاشوی سامسونگ به نمایشگر اولد ۷.۳ اینچی مجهز خواهد شد.

پیش از این تصاویر متعددی از طرح مفهومی نمایشگرهای تاشوی سامسونگ رسانه‌ای شده است که نشان از فعالیت چندساله‌ی این غول کره‌ای برای تولید چنین محصولی دارد. طرحی که ۴ سال پیش از گوشی تاشوی سامسونگ در رسانه‌ها منتشر شد احتمالا به‌زودی عملیاتی شود؛ البته هنوز استفاده از آن مدل مفهومی برای ساخت گوشی تاشوی سامسونگ تنها یک گمانه‌زنی است. طبق اعلام سامسونگ، تولید نمایشگرهای تاشوی اولد تا ماه مارس ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و در سپتامبر به مرحله‌ی تولید انبوه خواهد رسید. طبق ادعای منابع کره‌ای، سامسونگ در ماه دسامبر یا ابتدای سال آینده‌ی میلادی اولین گوشی تاشوی خود را معرفی خواهد کرد.

طبق اطلاعات موجود در گزارش جدید رسانه‌های کره‌ای، این گوشی تاشو همانند کتاب باز و بسته می‌شود. این دستگاه در حالتی که تا شده باشد، نقش گوشی و در حالت باز شدن به شکل تبلت د خواهد آمد. در این گزارش به گران‌قیمت بودن این گوشی نیز اشاره شده است؛ به‌طوری که کاربر احتمالا برای خرید آن مجبور به پرداخت مبلغی بسیار بیشتر از دیگر گوشی‌های بالارده‌ی بازار خواهد بود. این محصول به ادعای منابع کره‌ای یک گوشی سوپر پریمیوم به شمار می‌رود که در هر دو زمینه‌ی قیمت و عملکرد، کاربران سطح بالا را هدف گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات